וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר חתם לעונה וחצי בהפועל חולון, יעביר היום אימון ראשון

27.11.2015 / 13:51

נמצא מחליף לאלעד חסין: המאמן בן ה-40 חוזר לקדנציה שנייה בחולון, יישאר עד תום העונה הבאה וידריך את הקבוצה כבר במשחק הבית הקרוב מול הפועל אילת, ממנה פוטר בעונה שעברה

one

זה היה באוויר, והיום (שישי) זה הפך רשמי: דן שמיר מונה למאמנה החדש של הפועל חולון ויחזור לקדנציה שנייה אצל הסגולים-כתומים אחרי שאימן אותם במשך שתי עונות עד 2013. שמיר חתם לעונה וחצי, יעביר היום את אימון הקבוצה ויעמוד על הקווים במשחק הביתי מול הפועל אילת ביום ראשון.

שמיר, 40, אימן את הפועל חולון בין השנים 2011 ל-2013 ועונה לאחר מכן שימש כעוזר המאמן של אטורה מסינה בצסק"א מוסקבה. את העונה הקודמת שמיר החל כמאמן הפועל אילת, אך בפברואר 2015 פוטר מתפקידו לאחר התבוסה של הקבוצה בחצי גמר גביע המדינה ופתיחת העונה הלא טובה.

חולון פתחה את העונה בצורה טובה עם שני ניצחונות בשלושת מחזורי הפתיחה, אך מאז רשמה הקבוצה ארבעה הפסדים רצופים וירדה למקום האחרון בטבלה. במקביל הודחה הקבוצה בסיבוב א' של גביע המדינה על ידי הפועל רמת גן/גבעתיים, כשהאוהדים הסגולים מאשימים את חסין בהפסד. הקבוצה איבדה את הפורוורד בן רייס ערב פתיחת העונה בפציעה בברכו ומאז נשארה בסגל דליל יחסית בישראלים.

מאמן הפועל חולון דן שמיר עם הבעלים מיקי דורסמן. דף הפייסבוק של הפועל חולון, צילום מסך
דן שמיר חותם/צילום מסך, דף הפייסבוק של הפועל חולון
  • עוד באותו נושא:
  • דן שמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully