וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל גזענות כלפי אח של אלי דסה: עימות בין ניר לוין לאוהדי בית"ר

28.11.2015 / 13:19

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי תל אביב טען כי כמה אוהדים שהגיעו למשחק בין הקבוצות צעקו הערות גזעניות לאור דסה: "בגלל אנשים כמוכם, בית"ר נפגעת". קשר ארגנטינאי מועמד לאלופה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

תקרית מכוערת אירעה היום (שבת) במהלך משחק הנוער בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב. המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של האורחת מתל אביב, ניר לוין, ניגש במחצית המשחק למספר אוהדי בית"ר, שלטענתו צעקו הערות גזעניות לעברו של אור דסה, אחיו של מגן הקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב, אלי דסה, שעזב בתחילת העונה את בית"ר לטובת מכבי תל אביב. בין לוין לאוהדים החל עימות מילולי, במהלכו נשמע לוין אומר להם: "אתם הורסים לבית"ר. בגלל אנשים כמוכם, בית"ר נפגעת". אנשי בית"ר הגיעו למקום, הרגיעו את הרוחות והרחיקו את האוהדים, כאשר במשטרה הודיעו כי יבדקו את צילומי הטלוויזיה וינסו לזהות את האוהדים שצעקו את אותן הערות גזעניות. אגב, התקרית החלה בכלל לאחר שאותם אוהדים צעקו דברים נגד לוין בנוגע לחוסר שביעות רצונם לגבי הדרך בה הוא מפרשן את משחקי הקבוצה בטלוויזיה.

האלופה, שתשחק מחר מול בני יהודה, קיבלה במהלך האימון אתמול חדשות רעות לאחר שהשוער שלה פרדראג ראיקוביץ' סובב את הקרסול והוא עלול שלא להיות כשיר. במכבי תל אביב העריכו כי הפציעה של השוער, שחזר לא מכבר מפציעה אחרת, קלה, אך הוא ייבדק שוב היום על מנת לבדוק את כשירותו.

הצהובים פנו למחלקה המשפטית של אופ"א כדי ליידע אותה על כך שקיימים 120 אוהדים של הקבוצה שכבר רכשו חבילות של טיסות ובתי מלון לקייב לקראת המשחק מול דינמו קייב בעוד כשבועיים. כזכור, המשחק בין דינמו קייב למכבי תל אביב יהיה ללא קהל אחרי שהאוקראינים נענשו באירוח המשחק ללא קהל עקב תקרית גזענית ביציעים.

במכבי תל אביב שאלו את אופ"א מה הם יכולים לעשות כדי לסייע לאוהדים שכבר רכשו את החבילות ולא יוכלו לראות את המשחק. המצב האופטימלי הוא שאופ"א תאפשר לאותם אוהדים לצפות במשחק או לחילופין שתעזור בפיצוי כספי. במכבי אמרו הבוקר שהסיכוי שאופ"א תסייע באחד ההיבטים נמוך מאוד אבל יחד עם זה הם רוצים לראות איך אפשר לעזור לאותם אוהדים שנתקעו עם טיסות ומלונות בלי יכולת לצפות במשחק.

בינתיים, אתר ארגנטינאי המלווה את קבוצת צ'קריטה ג'וניורס, שסיימה את העונה החולפת במקום ה-18 בליגה השנייה, טוען כי שחקן הקבוצה, מיגל מז'אדו, קשר בן 22 שרשם בעונה החולפת 37 הופעות בליגת המשנה, מועמד להצטרף למכבי תל אביב בחלון ההעברות של החורף.

עדכון ראשון: 27.10, 14:00

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
שוב בספק. ראיקוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully