וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: ברק בדש צפוי לחזור להרכב נגד הפועל חיפה

26.11.2015 / 14:23

החלוץ שפתח על הספסל נגד מכבי נתניה אמור לקבל את הקרדיט על חשבונו של כרם ארשיד הצעיר. יובל שבתאי חוזר מהשעיה. שחקן: "למרות המצב של הפועל חיפה, אנחנו רעבים בדיוק כמותם לנקודות"

one

אחרי הניצחון המרשים על מכבי נתניה, שגם היה הראשון של הקבוצה באצטדיון הביתי על אף שהיא שיחקה שם כקבוצת חוץ, הפועל רעננה תארח בשבת את הפועל חיפה שנמצאת בצרות, ותקווה להשיג ניצחון שני ברציפות שיבסס את מקומה בצמרת.

בניגוד להכנות לקראת משחקים אחרים, הפעם חיים סילבס שומר את הקלפים קרוב אל החזה ולא תרגל שום הרכב, אך ההערכה היא כי הוא ידבוק ב-11 שפתחו נגד מכבי נתניה עם שינויים קלים. מי שבכל זאת אמור לחזור להרכב הוא ברק בדש, שפתח באופן מפתיע על הספסל, אבל אמור לחזור להרכב על חשבונו של כרם ארשיד. יובל שבתאי שסיים השעייה עשוי גם הוא להשתלב על חשבונו של שניר שוקר.

"למרות המצב הקשה של הפועל חיפה, אנחנו משתדלים להתעסק בעצמנו", אמר שחקן ברעננה. "אנחנו רעבים לא פחות מהם להשיג את הנקודות ורוצים להוכיח שמה שקורה אצלנו לא מקרי. בליגה הזו ניצחון אחד אתה פתאום מזנק למעלה ובהפסד אתה מידרדר לתחתית ולכן חשוב לנו מאוד להשיג ניצחון, מה גם שזו הזדמנות לחגוג בפעם הראשונה במשחק ביתי".

יובל שבתאי שחקן הפועל רעננה. ציפקיס, מערכת וואלה! NEWS
חוזר מהשעייה בשל צהובים. שבתאי/מערכת וואלה! NEWS, ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully