וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: דן שמיר צפוי להחליף את אלעד חסין שפוטר

26.11.2015 / 19:14

המאמן בן ה-40, שאימן את הקבוצה בין 2011-2013, צפוי לחזור לקדנציה שנייה במועדון ולהחליף את חסין, שנפרד אחרי ארבעה הפסדים ברציפות. "מעריכים את אלעד על תרומתו במהלך השנים האחרונות", אמרו בחולון

one

בתום ישיבה משותפת של הנהלת הפועל חולון ביחד עם מאמן הקבוצה אלעד חסין, התקבלה החלטה משותפת לסיים את ההתקשרות החל מהיום (חמישי). כזכור, בשני האחרון ספגה הפועל חולון הפסד נוסף, לעירוני נהריה, שהיה להפסדה החמישי של הקבוצה בשבעת המשחקים האחרונים.

מהנהלת המועדון נמסר: "מעריכים את אלעד על תרומתו הרבה במהלך חמש השנים האחרונות. הוא מילא תפקידים שונים במועדון ואנו רוצים לאחל לו הצלחה בהמשך דרכו המקצועית".

כבר אחרי הפסד הליגה לעירוני נהריה ביום שני מעמדו של חסין היה מעורער מאוד, כך פרסמנו לראשונה בוואלה! ספורט, ורבים מאוהדי חולון ומהמקורבים למועדון הודו כי יש לסיים את ההתקשרות עם המאמן, אך לאחר ישיבה לילית הוחלט להשאירו בתפקיד.

אלעד חסין מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
סוף הדרך. אלעד חסין/מגד גוזני

חסין (35) שימש במשך מספר שנים כעוזר מאמן בבני הרצליה, מכבי תל אביב, אולימפיאקוס ומכבי חיפה לפני שקיבל את הירוקים בתחילת עונת 2010/11. אחרי פתיחת עונה רעה חסין פוטר ובעונה שלאחר מכן מונה לעוזרו של דן שמיר בחולון. באמצע עונת 2013/14 מונה למאמן הקבוצה במקומו של ליאור ליובין שהתפטר, ורק בתחילת העונה שעברה הוארך חוזהו לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה שלישית.

חולון פתחה את העונה בצורה טובה עם שני ניצחונות בשלושת מחזורי הפתיחה, אך מאז רשמה הקבוצה ארבעה הפסדים רצופים וירדה למקום האחרון בטבלה. במקביל הודחה הקבוצה בסיבוב א' של גביע המדינה על ידי הפועל רמת גן/גבעתיים, כשהאוהדים הסגולים מאשימים את חסין בהפסד. הקבוצה איבדה את הפורוורד בן רייס ערב פתיחת העונה בפציעה בברכו ומאז נשארה בסגל דליל יחסית בישראלים. בין המועמדים לאמן את הקבוצה נמצאים רועי חגאי ודן שמיר.

עדכון ראשון: 12:07

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully