וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו לא מרוצה מדייגו קוסטה, צ'לסי תרכוש חלוץ נוסף בינואר?

השניים התעמתו בחיפה והשלימו במהרה, אבל המאמן מאוד לא שבע רצון מהחלוץ. מוריניו היה שמח לקבל את היגואין, ההנהלה מעדיפה את בראהינו וכולם מפנטזים על הארי קיין

one

אחרי פתיחת עונה לא טובה, בצ'לסי כבר חושבים על חודש ינואר ואחת מההתלבטויות המרכזיות של הצוות המקצועי היא האם לרכוש חלוץ ברמה גבוהה כדי שיתחרה עם דייגו קוסטה על מקום בהרכב ואולי גם יחליף אותו. ב"גרדיאן" הבריטי מספרים שהוויכוח החריף בין החלוץ לבין ז'וזה מוריניו בחיפה, לא תרם למעמדו של הראשון, שנראה חסר חשק.

מוריניו ביקר את קוסטה בירידה למחצית של המשחק בין צ'לסי למכבי תל אביב ביום שלישי ובין השניים התפתחו דין ודברים חריפים. השניים השלימו מאוחר יותר, אבל המאמן הפורטוגלי מאוד לא מרוצה מחוסר התנועה של קוסטה על המגרש ומתחיל לפזול לכיוונים אחרים. בין מוריניו לבין הברזילאי-ספרדי שררו יחסים אדוקים מאז שהאחרון הגיע ללונדון, אבל עכשיו המאמן לא שבע רצון מבחינה מקצועית.

קוסטה כבש בעונה שעברה 21 שערים בכל המסגרות, אבל העונה הוא מתקשה לשחזר את קצב ההבקעות הגבוה, מצא את הרשת 4 פעמים בלבד ב-17 משחקים וגם מגלה יכולת לא מספקת.

מוריניו לא רואה בלואיק רמי שחקן שיכול להוביל את החוד של צ'לסי לאורך תקופה ממושכת ורדאמל פלקאו כלל לא נספר. הוא הצהיר לאחרונה ש"אין לי זכות לבקש כסף נוסף לרכש העונה", ואמר שהוא מרוצה מהסגל, אבל באנגליה אומרים שהוא היה שמח לקבל את גונסאלו היגואין ו/או אנטואן גריזמן, אם כי הצרפתי של אתלטיקו מדריד הוא לא חלוץ חוד.

בקומת ההנהלה דווקא היו רוצים שחקן לטווח ארוך ואם יחליטו להוציא סכום כסף גדול, ייתכן שינסו לרכוש דווקא את סיידו בראהינו מווסט ברומיץ'. שם מפתיע נוסף שעלה הוא רובין ואן פרסי, שלא התאקלם כפי שציפה בפנרבחצ'ה והוזכר כמי שעשוי להגיע בהשאלה לחצי עונה.

ב"דיילי מייל" טענו היום שצ'לסי שוקלת להגיש לטוטנהאם הצעה על הארי קיין לקראת הקיץ, אבל קשה מאוד להאמין שהתרנגולים יסכימו למכור את החלוץ ליריבה העירונית שלהם.

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו עם שחקן הקבוצה דייגו קוסטה. GettyImages
הרומן נתקל בקשיים. מוריניו וקוסטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully