וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: גולן פולק, טל פליקר ורוני שוורץ זכו במדליות ארד בקוריאה

26.11.2015 / 11:07

גרנד פרי ג'ג'ו: מדליסט הארד מאליפות העולם השיג ניצחון משכנע בקרב על המקום השלישי מול מוחאנוב הקזאחי. פליקר חיקה אותו עם ניצחון על באסילה האיטלקי. שוורץ ניצחה ביוקו את יוראין הצרפתיה

גולן פולק, אורן סמדג'ה, טל פליקר. איגוד הג'ודו, מערכת וואלה! NEWS
ניצחון משכנע. פולק, פליקר וסמדג'ה/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הג'ודו

תחרות הגרנד פרי בג'ג'ו, קוריאה, האירה הבוקר (חמישי) פנים לג'ודוקא הישראלים שסיימו עם שלוש מדליות ארד. מדובר בגולן פולק, טל פליקר ורוני שוורץ שעשו זאת דרך בית הניחומים והשיגו ניקוד אולימפי חשוב.

פולק (66 ק"ג), מדליסט הארד מאליפות העולם שחזר מפציעה, החל את דרכו בתחרות בסיבוב השני שבו הוא גבר על מיכל ברטוסיק מפולין בזכות עונשים שספג יריבו. לאחר מכן הוא הטיל באיפון את צ'יה הונג צ'יין מטייפיי, אבל בקרב על מקום בחצי הגמר הוא נכנע בווזארי לפאביו באסילה מאיטליה. בבית הניחומים פולק הצליח להימנע מעונשים נגד הפורטוגלי סרג'יו אולייניץ' בקרב שהיה נטול ניקוד, מה שהעלה אותו לקרב על מדליית ארד שבו הוא פגש את אזמאט מוחאנוב הקזאחי, סגן אלוף אירופה מלפני שנתיים. פולק היה יותר טוב, שלט בקרב, והטיל את יריבו בווזארי ולאחר מכן המשיך לאיפון.

באותה קטגוריית משקל, טל פליקר החל בסיבוב השני את דרכו בתחרות וגבר על גוואנג-היאון צ'וי הקוריאני בזכות עונשים של יריבו. לאחר מכן פליקר השיג ניצחון בזכות ווזארי על הבריטי קולין אואטס, אבל הוא נעצר על ידי היפני טרו פוג'יסאקה שהשיג איפון. בבית הניחומים פליקר גבר על ניאט שיחאליזאדה מאזרבייג'אן בזכות איפון, ובקרב על המקום השלישי הוא פגש את באסילה, שניצח כאמור מוקדם יותר את פולק. השניים לא השיגו ניקוד, אבל עונש אחד שספג האיטלקי הספיק לפליקר לחגוג.

רוני שוורץ עם שני הרשקו מאמן נבחרת הנשים. איגוד הג'ודו,
מתרגשים. שוורץ והרשקו/איגוד הג'ודו

רוני שוורץ (52 ק"ג) השיגה את המקום השלישי דרך בית הניחומים. היא פתחה עם ניצחון בווזארי על ההודית תודאם קלפאנה דבי ולאחר מכן היא ניצחה את מדליסטית הארד מהמאסטרס, אודטה ג'ופרידה אחרי שהשיגה מולה ווזארי ויוקו. דרכה של שוורץ נעצרה מול פריסקילה ג'נטו מצרפת, מדליסטית הארד מלונדון שהטילה אותה באיפון, אבל בבית הניחומים היא גברה בזכות עונשים על המונגולית בונדמה מונקבטאר. בקרב על הארד היא פגשה אנאבל יוראין מצרפת, ויוקו אחד הספיק לה כדי לחגוג את המדליה. באותו משקל, גילי כהן הודחה כבר בסיבוב הראשון מול יריבה מיפן.

שירה ראשוני (48 ק"ג) הצליחה להעפיל לרבע הגמר, אבל נעצרה שם מול יריבה קובנית, ובבית הניחומים היא הפסידה למדליסטית הארד מאליפות העולם, בו קיאונג ג'אונג מקוריאה. קמילה מינקאווה (57 ק"ג) העפילה גם היא לרבע הגמר, אבל הפסידה ליריבה קוריאנית, וכמו ראשוני, היא סיימה את דרכה בקרב הראשון בבית הניחומים אחרי שהיא נכנעה לאלופת העולם מלפני שנתיים, הברזילאית רפאלה סילבה, בזכות עונשים.

עדכון ראשון: 8:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully