וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: נשיא טוונטה התפטר בעקבות חשדות על מעורבות צד שלישי בהעברות הקבוצה

אלדו ואן דר לאן, נשיא הטוקרס, עזב את תפקידו לאחר שמסמכים המעידים על העברות דרך חברת דויאן ספורט הודלפו לרשת. כזכור, פיפ"א אסרה לאחרונה את עניין שיתוף הפעולה עם צד שלישי בעסקאות העברת שחקנים

לוק קאסטניוס, שחקן טוונטה אנסחדה. GettyImages
בין השמות שהוזכרו בעסקעות עם דויאן ספורטס. לוק קאסטניוס במדי טוונטה/GettyImages

הכדורגל ההולנדי קיבל אתמול (שלישי) בערב פוקוס רב, לאחר שנשיא טוונטה, אלדו ואן דר לאן, התפטר מתפקידו בעקבות מסמכים שדלפו לרשת. המסמכים, אשר פורסמו וגרמו גם להתאחדות הכדורגל ההולנדית (KNVB), מעידים על כך שהקבוצה נעזרה בגורם שלישי לצורך ביצוע עסקאות להעברת שחקנים, דבר המנוגד לחוקים של פיפ"א.

הצד השלישי הוא חברת 'דויאן ספורטס', אשר ידועה כמשקיעה העיקרית בשוק ההעברות בכדורגל, רוכשת אחזקה בזכויות ההעברה העתידיות של שחקנים, מתוך הנחה שהמכירות הבאות יכסו ואף יצמיכו את הרווחים מההשקעה הראשונית. כעת, כשהמסמכים הודלפו והחשדות צוברים תאוצה, החליט נשיא הקבוצה ההולנדית לזוז הצידה על מנת לא להכתים יותר את שמה של הקבוצה. טוונטה, באחידות עם הנשיא, הוציאה הודעה רשמית באתר שלה וכתבה: "האינטרסים של המועדון היו תמיד בעלי חשיבות עליונה ואלה נמצאים כרגע תחת איום. כל הספקות פוגעים בקבוצה".

טוונטה, שעוברת תקופה עם בעיות כלכליות, פנתה לדויאן שהסכימה להשקיע חמישה מיליון יורו בשבעה שחקנים של הקבוצה, ביניהם דושאן טאדיץ' ולוק קסטניוס, אך המסמכים מראים שהחברה השפיעה באופן ניכר על ההעברות של טוונטה, מה שגרם לפתחית חקירה מצד ההתאחדות ההולנדית ולהתפטרותו של ואן דר לאן. "נראה שהחוזה שנחתם בין הצדדים שונה לגמרי ממה שאנחנו ידענו", נכתב בהודעה מטעם ההתאחדות.

  • עוד באותו נושא:
  • טוונטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully