וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: דינמו קייב תארח את מכבי תל אביב ללא קהל

אופ"א הענישה את האוקראינים בשני משחקי בית ללא קהל בליגת האלופות בעקבות האירועים הגזעניים במשחק הבית הקודם מול צ'לסי. הראשון שבהם ייערך מול הצהובים ב-9 בדצמבר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב נואשת להשיג נקודות בכורה בליגת האלופות והיום (רביעי) היא קיבלה מאופ"א בשורות שאולי עשויות לעזור לה. אופ"א הודיעה כי החליטה להעניש את דינמו קייב בשני משחקי בית ללא קהל בליגת האלופות ובמשחק נוסף על תנאי וכן קנסה את האוקראינים בסך של 100,000 יורו. זאת זכר לאירועים הגזעניים שהתרחשו במשחק הבית הקודם של הקבוצה בקמפיין מול צ'לסי.

כזכור, אוהדי דינמו קייב צולמו כשהם מכים שמונה אוהדים, רובם שחורים, ביציע ומשקיפי אופ"א ציינו גם שאוהדי קייב הניפו שלטים מתריסים נגד האנגלים במשחק שנערך ב-20 באוקטובר. מי שתיהנה מהעונש היא מכבי תל אביב שתתארח בקייב ב-9 בדצמבר לעיני יציעים ריקים. המשחק הבא בו ירצו האוקראינים עונש של משחק בית ללא קהל הוא בשלב שמינית הגמר של הקמפיין אם היא תעלה אליו או משחק בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית.

המשחק מול מכבי תל אביב הוא קריטי לאוקראינים, כאשר ניצחון יבטיח להם מקום בשמינית הגמר כשכל תוצאה אחרת תדיח אותם מהמפעל. מכבי מצידה תנסה לקחת נקודה ראשונה במפעל, רגע לפני שהיא מסיימת את הקמפיין האירופי שלה.

ערן זהבי, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעזור? שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully