וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו הורחק משני משחקים, בניטס צפוי לבצע מהפכה בהרכב ריאל

הקשר יחמיץ את המשחקים מול אייבר וחטאפה לאחר שנענש על הבעיטה בניימאר בקלאסיקו, שהובילה לאדום ישיר. המאמן המושמץ יחזיר להרכב מול שחטאר את קסימיירו ואולי אף ייתן דקות לקובאצ'יץ'

one

ריאל מדריד עדיין בשלבי עיכול של התבוסה בקלאסיקו, ומירב החצים מופנים לעברו של רפא בניטס, גם לאחר שפלורטינו פרס הודיע כי הוא מעניק לו גיבוי מלא. הערב (רביעי) מול שחטאר דונייצק הבלאנקוס ינסו להשכיח את ההשפלה מול ברצלונה ולשמור על מקומם בראשות בית א' בליגת האלופות, אך הביקורות כלפי המאמן הולכות ומתעצמות. ב'מארקה' פרסמו היום נתון לפיו בניטס, שדוגל ברוטציה רחבה, פתח ב-15 הרכבים שונים ב-16 משחקים.

רפא בניטס מאמן ריאל מדריד. AP
מפיק לקחים. בניטס/AP

אחד מהבאנקרים בהרכב שלו, קאסימירו, סופסל דווקא בקלאסיקו, ורבים מחשיבים את השארתו מחוץ להרכב כטעות הגדולה ביותר שלו. בניטס טען לפני המפגש שחטאר כי הרוטציה תימשך גם הערב, אך בתקשורת הספרדית מדווחים כי המאמן הבין כי טעה ומתכוון להחזיק את קאסימירו להרכב הערב. בניטס מתכנן עוד מספר שינויים במטרה לרענן את השורות בריאל מדריד. בהיעדרם של סרחיו ראמוס ומרסלו, מי שאמורים לאייש את העמדות בהגנה הם פפה ונאצ'ו, אך בספרד מדווחים כי בניטס לא מתייחס לציוות הזה כברירת מחדל, אלא כאופציה ממשית לזעזוע, אם הם ירשימו הערב. דני קרבחאל יפתח במקום דנילו ומעמדם של טוני קרוס, לוקה מודריץ' וחאמס אינו איתן כשהיה, וגם הם עשויים לאבד את מקומם בהרכב לזמן מה.

שחקן נוסף שעשוי לקבל הזדמנות נדירה מול שחטאר הוא מתאו קובאצ'יץ' הצעיר, שהוחתם כהבטחה גדולה ומאז מיעט לקבל דקות. הקרואטי היה פצוע במשך תקופה, אך במסגרת הניסיונות של בניטס לזעזע ולהחיל שוויון זכויות בריאל, הוא עשוי לקבל צ'אנס מחודש.

בינתיים, איסקו, קשר הבלאנקוס, הורחק היום לשני משחקים על ידי בית הדין של ההתאחדות הספרדית כעונש על הכרטיס האדום הישיר שספג בדקה ה-83 של הקלאסיקו, לאחר שבעט בניימאר. הוא לא ישחק מול אייבר במחזור הקרוב ומול חטאפה במחזור הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
איסקו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. AP
שטות שעלתה לו ביוקר. איסקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully