וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: פולק, בולדר ושלזינגר יעמדו במוקד הגרנד פרי ג'אג'ו

25.11.2015 / 13:10

ביום חמישי תחל התחרות בקוריאה, ללא מוקי וג'רבי. פולק יחזור להתחרות ויחל את דרכו בסיבוב השני. בולדר תנסה להשיג מדליה ראשונה מאז חודש יולי. בסך הכול יתחרו 13 ישראלים

כבר מחר (חמישי) תצא לדרך תחרות הגרנד פרי ג'אג'ו בקוריאה, שם יתחרו לא פחות מ-13 ג'ודוקא ישראלים. ירדן ג'רבי ושגיא מוקי ויתרו על התחרות, אבל גם בלעדיהם נראה כי צפוי לא מעט עניין, בעיקר סביב מדליסט הארד מאליפות העולם, גולן פולק, לינדה בולדר ואליס שלזינגר, שמייצגת את בריטניה.

פולק (66 ק"ג), שהתאושש מפציעה קלה, עדיין מתחרה על הכרטיס הבודד לריו, ויהיה מעניין לראות באיזה כושר הוא נמצא אחרי ההישג הנהדר באליפות העולם. הוא יחל את דרכו בסיבוב השני שבו יפגוש יריב מפולין או בלגיה. יחד איתו באותה קטגוריה יתחרה גם טל פליקר, שגם הוא יחל בסיבוב השני ויתמודד נגד הקוריאני גוואנג-היאון קוי.

גולן פולק ג'ודוקא ישראלי. AP
מתחרה על הכרטיס לריו. פולק/AP

בולדר, שמתחרה ב-70 ק"ג והמדליה האחרונה שהשיגה הייתה ביולי כאשר היא זכתה בכסף בגרנד סלאם טיומן, תנסה לשחזר את ההצלחה כשתפתח בסיבוב השני מול יריבה מאנגולה או קוריאה. ליאור וילדיקן, שמתחרה עימה על הכרטיס לריו, תחל שלב אחד קודם כשהיא תתמודד נגד יריבה מטייפיי. אורי ששון, סגן אלוף אירופה (מעל 100 ק"ג), יצטרך לנצח קרב אחד כדי להעפיל לרבע הגמר. כדי לעשות זאת הוא יצטרך לגבור על הקזחי רוסלן אבדרזקוב או המצרי אחמד וואחיד.

אליס שלזינגר (63 ק"ג), שגם היא זוכרת היטב את המדליה מטיומן, תחל את דרכה בסיבוב הראשון נגד יריבה מקרואטיה. "ימים מאוד אינטנסיביים לפני ואני מאושרת על כך. עבדנו קשה מאוד מאז סיום הטורניר האחרון וההכנות לקראת ריו 2016 נמשכות במלוא העוצמה. השאיפה למדליה בטורניר הנוכחי בקוריאה ויפן חזקה וייעשו מירב המאמצים מבחינתי להשיג זאת".
[
יתר הישראלים שיתחרו בקוריאה החל ממחר: שירה ראשוני (48 ק"ג), רוני שוורץ וגילי כהן (52 ק"ג), קמילה מינקאווה (57 ק"ג), אסף חן (81 ק"ג), אלון ששון ולי קוכמן (90 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully