וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בהחלקה אומנותית תצא לדרך ביום חמישי בחולון

25.11.2015 / 12:35

במרכזה של התחרות שמתקיימת בהיכל הקרח ICE PEAKS יתחרו אלכסיי ביצ'נקו ודניאל סמוכין. רק ריקוד הזוגות בהשתתפות איזבלה טוביאס ואיליה טקצ'נקו אמור לספק עניין רב

אלכסיי ביצ'נקו מחליק אומנותי. GettyImages
קרב מעניין. ביצ'נקו/GettyImages

היכל הקרח ICE PEAKS חולון יארח החל ממחר (חמישי) את אליפות ישראל בהחלקה אמנותית, ענף שנבחר כמועדף לקראת אולימפיאדת החורף הבאה בפייאונגצ'אנג 2018. בגברים צפוי קרב איכותי במיוחד בין הרביעי ביורו 2015, אלכסיי ביצ'נקו, לבין העשירי באותה אליפות, דניאל סמוכין. סמוכין, רק בן 17, עשה קפיצת דרך נוספת מאז אליפות אירופה, כשהעפיל לגמר הגראנפרי העולמי לנוער (יתקיים בחודש הבא) עם מדליית זהב בתחרות הסבב בארצות הבירת, שם הוא הקדים את אלוף העולם לנוער, ועם מדליות כסף ברוסיה ובספרד. ביצ'נקו וסמוכין יופיעו ביורו 2016 שיתקיים בברטיסלבה בחודש ינואר, כשזהו בעצם גם קרב על מקום באליפות העולם, שתתקיים בבוסטון בחודש מרץ.

אטרקציה מיוחדת היא תחרות הריקוד לזוגות, שם מועמד לנצח הצוות החדש, איזבלה טוביאס ואיליה טקצ'נקו. טוביאס, בטרם עלתה לישראל, ייצגה את ליטא באולימפיאדת סוצ'י 2014, שם החליקה בגמר, וטקצ'נקו הוא שם קבוע בטופ 10 האירופי עוד כמחליק בנבחרת רוסיה. מאז שחברו יחד העונה, הם זכו בזהב בסולט לייק סיטי ובטאלין ובכסף ברוסיה ובפינלנד. מסתמן כי הם יכולים לאיים על הישגיהם הבלתי נשכחים של הצמד גלית חייט וסרגיי סחנובסקי בעשור הקודם, אז הגיעו לטופ 10 האולימפי וזכו במדליית ארד באליפות העולם.

מולם בתחרות יתייצב הזוג הצעיר והמבטיח, קים ברקוביץ' ורוני זילברברג. בקטגוריית זוגות ספורט ישתתף זוג נוסף שהחל להתחרות העונה בזירה העולמית, אדל טנקובה ויבגני קרסנופולסקי. קרסנופלוסקי סיים במקום ה-15 באולימפיאדה עם אנדריאה דוידוביץ', היה בטופ 10 של אליפות אירופה, ואילו טנקובה היא עולה חדשה וצעירה. איימי ביוקנן וקטיה קולגייקו יתמודדו על התואר בנשים בטרם יתמודדו באליפות אירופה על הכרטיס לבוסטון 2016, אליפות העולם.

ביום חמישי ייערכו המוקדמות בין 18.00 ל-20.00 (כניסה חופשית). הגמרים יחלו ביום שישי מ-11.00 עד 15.30 (20 שקל ביציע למטה, 50 שקל בעליון). היכל הקרח נמצא ליד הארנה החדשה בחולון בשדרות ירושלים 212.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully