וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה תחת מתקפה: "ביזה את זכרם של קורבנות הפיגוע בפריז"

הצרפתי ממוצא אלג'יראי של ריאל מדריד נתפס בעדשת המצלמה כשהוא יורק בזמן ההמנון הצרפתי לפני הקלאסיקו ועורר סערה בצרפת: "להשעות אותו מהנבחרת", עורך דינו: "בהלם מההאשמות"

one

תקופה לא פשוטה עוברת על קארים בנזמה ואחרי פרשת קלטת הסקס והסחיטה של ולבואנה, שחקן ריאל מדריד ונבחרת צרפת מתמודד כעת עם פרשייה חדשה ולא פחות מביכה. לפני הקלאסיקו שנערך ביום שבת בו אירחה ריאל מדריד את ברצלונה נוגן באצטדיון ההמנון הצרפתי כמחווה של הזדהות עם קורבנות הפיגוע הרצחני בפריז. לרוע מזלו של בנזמה, צרפתי ממוצא אלג'יראי, המצלמה התמקדה בו במהלך ההמנון בתזמון לא הכי נוח מבחינתו, בדיוק כשהוא ירק אל כר הדשא והתמונה הזו מיד גררה ספקולציות לפיהן בנזמה פעל כך מאקט של חוסר כבוד לקורבנות הצרפתים.

קארים בנזמה ריאל מדריד מול סרחיו בוסקטס ברצלונה. GettyImages
שוב תחת מתקפה. בנזמה/GettyImages

התמונה הזו עברה בשקט בספרד, אבל הרשתות החברתיות בצרפת סערו והיו שקראו להשעותו באופן מיידי מהנבחרת הצרפתית. נאדין מוראנו, אחת מהפוליטיקאיות המשתייכת לצד הימני של המפה, הזדעקה וטענה שבנזמה "העליב את הקורבנות" וגם "שהוא לא ראוי ללבוש את מדי הנבחרת הצרפתית"

"אנחנו ממש בהלם מהפירוש שניתן לאקט הלא מזיק שנעשה על ידי כל השחקנים בעולם", כך אמר היום עורך דינו של השחקן אליין ג'אקובוביץ', שהוסיף: "יריקה מסוג זה בלתי מקובלת בתקופה הזו ובנסיבות האלו, אבל בנזמה מכחיש את הפירוש השערורייתי שניתן ליריקה הזו. בנזמה חזר והביע את האמפטיה שלו כלפי קורבנות הפיגוע והמשפחות שלהם דרך הטוויטר שלו והרשתות החברתיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully