וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "שמח לראות את השחקנים נהנים על המגרש, האוהדים אוהבים את זה"

המאמן הספרדי התמוגג אחרי עוד ניצחון מוחץ של קבוצתו והחמיא לכל מי שהיה יכול: "יש תשוקה גם לאלו שלא משחקים, מאמין שעוד נהייה טובים יותר". מאמן רומא, רודי גרסיה: "יש להם שחקנים מעולים"

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת את ריאל מדריד בקלאסיקו

שלושה ימים לאחר הניצחון הגדול על ריאל מדריד, המשיכה אתמול (שלישי) ברצלונה את הקו הרצחני שלה כשפירקה 1:6 גם את רומא בקמפ נואו. בצד הרומאי עוד טוענים שבמזל לא יצאו עם הפסד גדול יותר, אך שואבים עידוד מהתיקו של באייר לברקוזן שהשאיר אותם במקום השני. ברצלונה לעומת זאת, על הגג וכל שחקניה מביעים זאת.

לואיס אנריקה, שיכול להיות מרוצה מעשרת השערים שקבוצתו כבשה בשני המשחקים האחרונים, רוצה להמשיך באותה דרך: "אנחנו לוקחים כל משחק ברצינות בידיעה שככל שהעונה תעבור, נוכל ליצור לחץ על קבוצות אחרות ולהשיג את מה שאנחנו רוצים. יש עוד מה לשפר, אנחנו במומנטום טוב וננסה להמשיך בו. אני מאושר לראות את השחקנים נהנים על הדשא, אני רואה את הפרצופים של אלו שלא משחקים והתשוקה שלהם גדולה, הם רוצים להיות חלק מהחגיגה. האוהדים נהנים, והשחקנים יודעים שבעתיד יהיה אפילו טוב יותר".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
מרוצה מההצגות של קבוצתו. אנריקה/GettyImages

רודי גרסיה, מאמן רומא, יודע שהמשחק אתמול היה עבורו בגדר סיוט: "יש לברצלונה שחקנים מדהימים, צריך להעריך אותם על היכולת המדימה הזאת". וויצ'ך שצ'סני, שוער הזאבים, היה אפילו נדיב יותר במחמאות: "עם כל הכאב של ההפסד הגדול, זה היה משחק שכנראה הסב הנאה לצופים".

שחקני ברצלונה מתלוצצים ברשתות החברתיות ונהנים מכל רגע. איבן ראקיטיץ' מודע לעונה הקשה שעוד צפויה, ורוצה לראות את הקבוצה ממשיכה ביכולת: "סוארס ומסי ענקיים, אבל בסופו של דבר כל ניצחון הוא מאמץ קבוצתי. נמשיך לתת את הכל כדי שנזכה בתארים גם בעונה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully