וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה עברה את ריאל, ביירין: "נשחק על החיים מול אולימפיאקוס"

אלופת אירופה עברה את הבלאנקוס עם 1,028 שערים במסגרות אירופאיות אחרי השישייה מול רומא, מגן ארסנל חגג את הניצחון: "ידענו שזה משחק חשוב". כל המספרים מערב מהפנט באלופות

המספרים

* ברצלונה עברה את ריאל מדריד בשערים שהובקעו במסגרות אירופאיות - 1028 לעומת 1026. השלישית אגב, היא באיירן מינכן עם 848.

* ברצלונה הבקיעה עשרה שערים ב-167 דקות משחק (90 דקות בקלאסיקו + 77 הדקות הראשונות מול רומא).

* לאו מסי השתווה לכריסטיאנו רונאלדו בכיבוש צמדים בליגת האלופות עם 22.

* מסי מאוד אוהב את חודש נובמבר. הוא כבש בעשרה משחקי צ'מפיונס רצופים שנערכו בחודש הזה. הוא הבקיע 15 ב-16 המשחקים ששיחק בחודש הזה.

* תומאס מולר כבר שבעה שערים בשבעת המשחקים האחרונים של באיירן מינכן באליאנץ ארנה בליגת האלופות.

* מולר הפך לשחק הצעיר ביותר שהגיע ל-50 שערים בליגת האלופות.

* רוברט לבנדובסקי כבש 26 שערים העונה ב-24 הופעות בבאיירן ובנבחרת פולין.

* דאגלס קוסטה היה מעורב ב-14 שערים ב-17 המשחקים האחרונים של באיירן מינכן העונה.

* קינגסלי קומאן היה מעורב בארבעה שערים בארבעת ההופעות שלו בליגת האלופות בקריירה.

* לואיס סוארס כבש את שערו ה-13 בליגת האלופות ועבר את וולטר פנדיאני (12) ברשימת הכובשים האורוגוואים בכל הזמנים. קבאני הוא הבא בתור (16).

* באיירן מינכן כבשה את השער הראשון במשחק בצ'מפיונס בפעם ה-120. רק ריאל מדריד (134) וברצלונה (127) עשו את זה יותר פעמים.

* ג'רארד פיקה הגיע לעשרה שערים בליגת האלופות. שחקני ההגנה היחידים שמעליו הם כריסטיאן פאנוצ'י (11), איבן הלגרה (15) ורוברטו קרלוס (16).

* אלכסיס סאנצ'ס היה מעורב בשבעה שערים העונה בצ'מפיונס, יותר מכל שחקן אחר.

* לפני שנה וחודש ספגה רומא 1:7 מבאיירן מינכן בשלב הבתים, היום היא ספגה 6:1 מבאיירן.

* ליאונל מסי, ניימאר ולואיס סוארס כבשו 121 שערים בשנת 2015.

* ברצלונה הגיעה ל-100 ניצחונות במסגרות אירופאיות בקאמפ נואו. היחידה שהגיעה להישג הזה היא ריאל מדריד בברנבאו.

שחקני ברצלונה חוגגים עם ג'רארד פיקה. AP
מי יעצור אותם? מסי וסוארס חוגגים עם פיקה/AP

ארסנל נותרה בחיים אחרי 0:3 על דינמו זאגרב ותצטרך לנצח במחזור הסיום את אולימפיאקוס כדי להעפיל לשמינית הגמר. הקטור ביירין אמר לאחר המשחק: "הקבוצה ידעה שזה משחק חשוב. כולם היו צריכים להתעלות ואכן, כולם התעלו. עכשיו נשחק על החיים שלנו נגד אולימפיאקוס במחזור האחרון. הקבוצה הראתה שיש לה איכויות ויצירתיות. קיבלנו הרבה פצועים בחזרה ואנחנו הולכים להיאבק בצמרת".

מאמן ארסנל, ארסן ונגר: "יהיה משחק מעניין מאוד מול אולימפיאקוס, אבל לפחות יש לנו סיכוי. אני חושב שמסוט אוזיל שיחק טוב מאוד במחצית הראשונה והיו פיתח חוש לשערים. אף פעם לא ראיתי אותו ברחבה כמו בחמשת המשחקים האחרונים שלנו. ניתן הכל כדי להישאר בליגת האלופות".

ההצגה הגדולה של הערב שייכת איך לא לברצלונה, שאחרי ה-0:4 בקלאסיקו השלימה מניין שערים בשלושה ימים עם 1:6 מוחץ על רומא. לואיס סוארס שהמשיך בכושר המעולה עם עוד צמד אמר בסיום: "כל השחקנים שעולים למגרש נותנים את מה שמצופה מהם. שיחקנו משחק מושלם ושלם מאוד. היו לנו שטחים גדולים במחצית הראשונה. מסי, ניימאר ואני שמחים מאוד לשחק פה. מסי הוא הטוב בעולם ואני שמח עבורו, עבור השערים שהוא כבש ועל העובדה שהוא שיחק משחק מלא".

מגן רומא, מייקון, אמר אחרי ה-6:1 של רומא מול ברצלונה: "ניסינו לשחק את הכדורגל שלנו, אבל לא הצלחנו לעשות שום דבר. היה לנו מזל שזה נגמר רק 6:1. המטרות שלנו העונה לא השתנו, אבל נצטרך לשחק אחרת. לא עשינו כלום היום, אפילו לא ניסינו".

מגן באיירן מינכן, פיליפ להאם, אמר בסיום ה-0:4 של באיירן מינכן על אולימפיאקוס: "זה תמיד חשוב לעלות לשלב הבא מהמקום הראשון. משחקים בחוץ במשחק הראשון והמשחק המכריע נערך בבית. יש לנו שחקנים שתמיד רוצים את הכדור, יש להם את היכולת הטכנית והם יודעים למצוא את הפתרונות הנכונים, גם עם שחקן פחות".

בבית של מכבי תל אביב, פורטו הסתבכה מאוד עם 2:0 ביתי מול דינמו קייב. מגן פורטו, מיגל לאיון, מתכונן כבר לקרב על העלייה מול צ'לסי: "יהיה משחק קשה מאוד באנגליה מול צ'לסי. זה יהיה הכל או כלום. נצטרך להראות הרבה אומץ ולא נוכל לתת להפסד הזה להשפיע עלינו. פשוט לא הצלחנו להבקיע שערים היום. נצטרך לחשוב איך אנחנו משתפרים".

מגן ליון, הנרי בדימו, אמר לאחר ה-2:1 לגנט: "כשהבקענו את השער הראשון, לא עשינו את מה שהיינו אמורים לעשות. ירדנו אחורה וזו אכזבה ענקית עבורנו. אין לי מילים לתאר את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully