וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הצמיח דשא, אבל אולי שוער: הטוב, הרע והמכוער במכבי תל אביב-צ'לסי

24.11.2015 / 23:47

משטח הדשא האיום בחיפה גרם לז'וזה מוריניו לעשות הסבה לגנן, טל בן חיים הורחק ולא חגג, אבל לפחות מכבי תל אביב קיבלה לראשונה הופעה מבטיחה מצד פרדראג ראיקוביץ', שאולי קנה לעצמו כרטיס ליעד הבא. הטוב, הרע והמכוער בהפסד של מכבי תל אביב לצ'לסי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר המשחק בין מכבי תל אביב לצ'לסי

הטוב: פרדראג ראיקוביץ'

נכון, הוא אפילו לא זז בכדור החופשי של וויליאן, אבל מה כבר אפשר לעשות מול בועט החופשיות הלוהט בכדורגל האירופי כרגע? פרט לכך, ולראשונה מאז נחת בישראל, פרדראג ראיקוביץ' סיפק כמה הצלות גדולות שהציגו חלק מהפוטנציאל שלו, גם בערב בו הוציא ארבעה כדורים מהרשת. ולשמחתו, הוא עשה זאת מול הקבוצה הכי אטרקטיבית בבית ז' - זו שבאמצעות הופעה טובה מולה יוכל לשדרג את עצמו בשנים הקרובות. ההצלה לפני השער של גארי קייהיל הייתה מרהיבה, וגם אחריה היו כמה יציאות וקריאות מהלכים שהוכיחו כי מדובר בשוער איכותי. יכול להיות שזה המשחק שסידר לסרבי הצעיר את החוזה הבא.

צ'לסי הביסה את מכבי תל אביב 0:4

סלבישה יוקאנוביץ': "הפסדנו, איך אני יכול להיות מרוצה מהמחמאות?"

מוריניו וקוסטה התעמתו בירידה למחצית, קייהיל: "מרוצה מהדרך"

ראיקוביץ' 6, זהבי 4, בן חיים הבלם 2: הציונים של מכבי תל אביב

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
הנשר נחת. פרדראג ראיקוביץ'/קובי אליהו

הרע: טל בן חיים

"אם אכבוש נגד צ'לסי, לא אחגוג". מהמשפט הזה שנאמר לפני מחזור הפתיחה בליגת האלופות על ידי טל בן חיים הבלם, שחקן שלא כבש שער במדי קבוצה כלשהי מאז 1 בפברואר 2005 (במדי בולטון לרשת טוטנהאם), עשו מטעמים גם כאן וגם באנגליה. מיותר לציין שבן חיים לא חגג בסטמפורד ברידג'. והפעם, הוא הורחק ולא חגג. בן חיים התרגש לפני המפגש הראשון ותיאר את התקופה שלו בצ'לסי כ"פצע שלא יגליד". אז ההתרגשות כנראה השפיעה גם במשחק הביתי מול האקסית, אחרת איך אפשר להסביר את הבעיטה המטופשת בדייגו קוסטה שעלתה בכרטיס אדום? הקמפיין של בן חיים התחיל מול צ'לסי ונגמר מולה. בקול ענות חלושה.

שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים. רויטרס
על מה הוא חשב? טל בן חיים/רויטרס

המכוער: כר הדשא באצטדיון העירוני בחיפה

עוד לפני שנבחרת ויילס חגגה בחיפה, כריס קולמן ביקר באצטדיון ורצה להריח דשא. הריח לא היה משהו. "מצב הדשא מדאיג, בליגה הוולשית לא היו משחקים במגרש כזה", טען המאמן הוולשי, אם כי זה לא הפריע לגארת' בייל וחבריו להשתעשע במגרש בחודש מרץ האחרון. הפעם הגיע תורו של ז'וזה מוריניו, שלפני המשחק הגדיר את המשטח כ"רע מאוד" ומיד לאחר השער הראשון של גארי קייהיל גם הפך לגנן וניסה להחזיר למקומן פיסות דשא סוררות. התמונות כבר רצות באירופה וכמובן לא עושות שירות טוב למתקן שבכל יתר האספקטים הוא באמת נפלא. כר הדשא בחיפה, כמו מכבי תל אביב: נותר ללא נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully