וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "הסיכוי שלנו לא גדול, אבל אנחנו מספיק טובים"

מאמן הפועל ירושלים מנסה לשמור על אמונה, גם אחרי ההפסד לנפטונאס שהרחיק את קבוצתו מהשלב הבא: "לא הופתענו משום דבר, אבל שיחקנו בחוסר שקט". אילו משחקים נותרו לאדומים?

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. נועם מושקוביץ
בצרות. פרנקו/נועם מושקוביץ

עוד עונה אירופית עומד להתבזבז להפועל ירושלים. אלופת המדינה התרחקה הערב (שלישי) מהכרטיס לשלב השני ביורוקאפ, כששוב הפסידה בחוץ, ושוב במשחק צמוד, הפעם 87:85 בליטא לנפטונאס קלייפדה, יריבתה העיקרית על המקום הרביעי שמוביל לחוף מבטחים.

כשלסיום השלב הראשון נותרו שלושה מחזורים, האדומים עדיין לא אמרו נואש - אבל יזדקקו לכמעט נס כדי בכל זאת לשרוד. הם מדורגים במקום החמישי עם מאזן 5:2, כשלנפטונאס שני ניצחונות יותר (3:4); ניז'ני נובגורוד, שתארח מחר בדרבי רוסי את נועלת הטבלה וולגוגראד, עומדת על מאזן 3:3, אבל לה יש כבר ניצחון כפול נגד הנציגה הישראלית.

בשבועיים הקרובים תקיים ירושלים שני משחקי בית נגד שתי הראשונות בטבלה - גלאטסראי וא.א.ק אתונה - והיא תסיים את השלב במשחק חוץ בוולגוגראד, שעלול להיות לפרוטוקול בלבד.

את עיקר הביקורת סופג המאמן דני פרנקו, אבל הוא שומר על האמונה, לפחות כלפי חוץ. "אני עדיין חושב שאנחנו קבוצה מספיק טובה", אמר בסיום המשחק בליטא. "אם נביא את הכדורסל שלנו למשחקים שנותרו, נהיה בתמונה לעלות. גם אם הסיכוי שלנו לא גדול, נשאיר הכל על המגרש. לא ויתרנו".

על ההפסד הערב אמר פרנקו: "באנו מוכנים, לא הופתענו בשום דבר, אבל במחצית הראשונה שיחקנו בחוסר שקט. לפעמים, כשאתה רוצה יותר מדי, אתה טועה בדברים קטנים ופשוטים שלא מתאימים לנו. דיברנו על זה שאנחנו פשוט צריכים להירגע ולשחק כמו שאנחנו יודעים. עשינו את זה במחצית השנייה, אבל צריך לתת לנפטונאס קרדיט. גם כששמרנו באופן יוצא מן הכלל, הם קלעו כמה סלים גדולים".

הרכז אי.ג'יי רולנד, שהגיע בעונה שעברה עם באנוויט לחצי גמר היורוקאפ, מתרגל לנופים אחרים: "ביצענו טעויות רבות בפתיחה. חזרנו יחד, נתנו לעצמנו סיכוי לנצח, אבל לצערי הזריקה האחרונה לא נכנסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully