וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מ.ס אשדוד ניצחה 1:3 את מכבי יבנה

משחק השלמה מהמחזור ה-11: הקבוצה של לחמן עצרה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון ועלתה למקום השלישי. אינברום (68), סירושטן (76) וקינדה (90) הובילו מהפך אחרי שער של רפי עמוס (44)

גל בראל שחקן הפועל פתח תקוה מול גדי קינדה שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
חתם בתוספת הזמן. גדי קינדה/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד חזרה הערב (שלישי) למסלול הניצחונות אחרי ארבעה משחקים מאכזבים, בזכות 1:3 בחוץ על מכבי יבנה בדרבי האזורי. המשחק נדחה מהמחזור ה-11 בעקבות השתייכותם של שלושה משחקני אשדוד לסגל הנבחרת הצעירה, ויבנה המארחת הגיעה אליו בהרכב חסר מאוד. היא הצליחה להוביל, אבל אשדוד הפכה ועלתה למקום השלישי עם 22 נקודות.

היה זה משחק ליגה ראשון בין הקבוצות מאז 1997, אז היו יחד בליגה הארצית ומ.ס. עוד נקראה עירוני אשדוד. יבנה הפסידה בשני משחקיה הביתיים האחרונים ועלתה ללא שלושה מארבעת שחקני ההגנה שלה: אסף כהן, ניבאלדו ועומר משאללה הפצועים. יוסי זוזוט נאלץ לאלתר, אם כי התקפת אשדוד לא הטרידה את ניל אברבנל עד להפסקה. בהזדמנות היחידה במחצית הראשונה, הגיע גם השער של יבנה. רפי עמוס ניצל שאננות של ניסים אליהו, הקדים אותו בצד ימין של הרחבה והקפיץ לרשת מעל רועי משפתי בדקה ה-44.

לאחר ההפסקה אשדוד התעוררה, הגבירה את הלחץ ובדקה ה-68 באה על שכרה. אברבנל עוד עצר את ניב זריהן, אבל הכדור הגיע לאור אינברום שהפציץ מ-12 מטרים אל הרשת. דקה לאחר מכן דין דוד בעט לקורה, ובדקה ה-76 המהפך הושלם. אינברום הגביה כדור חופשי מצד שמאל והקפטן מיכאל סירושטן נגח מקרוב פנימה. גדי קינדה עוד הספיק לנעוץ את השלישי בתוספת הזמן וקבע הפסד בית שלישי ברציפות ליבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully