וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבע שנים: נדב זילברשטיין סיים את דרכו בעירוני נס ציונה

24.11.2015 / 20:50

הכתומים החליטו על זעזוע בצוות המקצועי והמאמן שהעלה אותם מהליגה הארצית ועד ליגת העל יסיים את תפקידו אחרי פתיחת עונה חלשה. המנכ"ל עופר ברקוביץ' עשוי להחליפו

one

אחרי פתיחת עונה חלשה, שכללה שני ניצחונות בשמונה מחזורים, מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין סיים את תפקידו בקבוצה. ראשי המועדון התלבטו בימים האחרונים כיצד לנהוג אחרי ההפסד הביתי למכבי ראשון לציון 68:65, וחוץ מההחלטה לשחרר את קמרון ג'ונס, שיעזוב ברגע שיימצא לו מחליף, הוחלט לבצע זעזוע משמעותי יותר ולסיים את דרכו של המאמן, שפתח העונה את עונתו השביעית במדים הכתומים. המועמד המוביל להחליפו בתפקיד הוא עופר ברקוביץ', מנכ"ל הקבוצה, שלא אימן בשנתיים האחרונות, כששם נוסף שעלה הוא זה של רועי חגאי.

יניב מזרחי, יו"ר עירוני נס ציונה, אמר: "לצערנו אנחנו נפרדים מנדב, שהוא יותר ממאמן עבורנו. לנדב יש מניות רבות בזה שנס ציונה נמצאת בליגת העל והוא תמיד יהיה חלק ממשפחת עירוני נס ציונה וזה יום לא קל עבור המועדון ועבורי באופן אישי. נודיע בשעות הקרובות על זהותו של המאמן החדש".

זילברשטיין (41) שימש במשך שנים כמאמן בכיר במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, ובמקביל הוביל את קבוצת הבוגרים של נס ציונה להישגים. הוא הגיע לראשונה לליגת העל כעוזר מאמן של הקבוצה מעיר היין בעונת 2007/8, תפקיד בו החזיק עד סוף עונת 2008/9. במשך השנים הוביל את קבוצת הנוער של ראשון לציון לזכייה בשתי אליפויות, ובעונת 2012/13 העלה את נס ציונה לליגת העל. בשנתיים הראשונות של הקבוצה הקטנה בליגה הראשונה הצליח המאמן לסחוב את נס ציונה לרבע גמר הפלייאוף, כשבעונת 2013/14 היא מודחת ברבע הגמר על ידי מכבי חיפה 3:2, ובשנה שעברה הפסידה 3:0 למכבי תל אביב. ב-70 משחקים בהם עמד על הקווים בליגת העל ניצח 33 משחקים. זילברשטיין ימשיך בתפקידו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

כאמור, נס ציונה פתחה את העונה בצורה רעה מאוד, כשבשמונת מחזורי הפתיחה היא מצליחה לנצח רק את בני הרצליה והפועל חולון בבית. בשבועות האחרונים נראתה הקבוצה לא טוב, בעיקר לאחר הפציעה של טל דן, שסובל משבר בארובת העין, ויחזור לפעילות במקרה הטוב במחזור הסיום של הסיבוב הראשון.

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
העלה את הקבוצה לליגת העל. זילברשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully