וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו אחרי ההפסד הדרמטי: "לא ממש הצלחתי להירדם בלילה"

24.11.2015 / 14:53

מכבי קרית גת מתקשה להאמין להפסד הכואב למכבי אשדוד 90:89 מסל ניצחון של דיאנטה גארט. פול דילייני: "זה רק מראה שהמשחק אף פעם לא נגמר". הקבוצה ביקרה בתיכון בעיר במסגרת פעילות למען הקהילה

one

בווידאו: תקציר המשחק בין אשדוד לקרית גת

אחד המשחקים הדרמטיים של השנים האחרונות התקיים אמש (שני) בהיכל הקריה באשדוד, כשמכבי קרית גת הצליחה להפוך פיגור 7 נקודות בחצי דקה ליתרון נקודה, ועדיין להפסיד על הבאזר למכבי אשדוד 90:89 מסל של דיאנטה גארט. הבוקר הגיעו שחקני הקבוצה לתיכון "שלאון" בעיר במסגרת פרויקט "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה, שפותח את עונתו השישית.

מאיר טפירו שחקן מכבי קרית גת. יוסי ציפקיס
"חבל, זה משחק שהיה יכול להרים אותנו למעלה". טפירו/יוסי ציפקיס

"את האמת, לא ממש הצלחתי להירדם בלילה", הודה מאיר טפירו בסיום הפעילות, "היה משחק קשה ואכזרי אתמול. כמו שאומרת הקלישאה, 'אסור לחגוג עד שהשופט לא שורק לסוף' וצריכים להישאר מרוכזים עד השנייה האחרונה. חבל, זה משחק שהיה יכול להרים אותנו למעלה. עכשיו אנחנו צריכים להיות חזקים מנטאלית כדי שזה לא ימשוך אותנו למטה, כי ההרגשה היא נוראית אחרי המשחק אתמול. היה קשה לקום בבוקר אחרי שעתיים-שלוש של שינה בלילה, אבל לפחות היום אנחנו מחייכים בפעילות למען הקהילה".

פול דילייני, שהיה זה שנתן לקרית גת יתרון נקודה 4 שניות לסיום, הוסיף: "זה רק מראה שהמשחק אף פעם לא נגמר עד שהוא נגמר. עשינו קאמבק גדול, אבל נכנעו לסל מדהים עם הבאזר. איבדנו את המומנטום ברבע הרביעי. לפני זה שיחקנו הגנה חזקה והיינו טובים במתפרצת, אבל פתאום נתקענו. כשחזרתי הביתה ראיתי את התקציר 15-20 פעם ברציפות. התקשיתי מאוד להירדם, אבל בסופו של דבר זה קרה. הדבר החשוב הוא שנלמד ונשתפר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully