וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר בשיחה נוקבת לשחקני נתניה: "אזיז הצידה את כל מי שמפריע"

24.11.2015 / 13:50

שבועיים מאז נכנס לתפקיד, מאמן מכבי נתניה מוריד את הכפפות: "לא אשלים עם שחקנים שמגיעים בלי מחוייבות, לחלקכם זה הצ'אנס האחרון". ברק לוי עלול להחמיץ את המשחק מול מכבי חיפה

one

קצת יותר משבועיים מאז שקיבל לידיו את אימון מכבי נתניה, נאלץ הבוקר (שלישי) ראובן עטר לקיים אסיפה נוקבת ראשונה עם השחקנים. "לא רציתי להגיע לזה כל כך מהר", אמר עטר. "אבל אני מזהה כאן בעיה גדולה של מחוייבות. מהרגע הראשון ראיתי שחקנים שבאים לכאן בלי שום מחוייבות למכבי נתניה ואני לא אשלים עם זה".

עטר המשיך: "הרבה שחקנים קיבלו כאן הזדמנויות ולא הוכיחו את עצמם. אין פה יותר מדי שחקנים שיכולים להתלונן על דקות המשחק שלהם. אבל מעכשיו הכל פתוח לגמרי לכולם ואני לא אהסס לשתף בהרכב שחקנים צעירים שלא זכו לצ'אנסים. אני אזיז הצידה כל מי שמפריע לנתניה להישאר בליגה. יש כאן צ'אנס אחרון לשחקנים כי יש לי חשבון פתוח להחליף את מי שארצה בחודש ינואר. מכבי נתניה לא תרד ליגה ואעשה מה שצריך כדי שזה יקרה".

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
כבר כעוס. ראובן עטר/ברני ארדוב

יתכן שעטר יעשה כבר בשבת שינוי מעניין בהתקפה. אחרי המשחק מול קבוצת הנוער ביום ראשון הוא החליט להקפיץ לבוגרים את החלוץ עבד ג'בארין שרק בחודש הבא ימלאו לו 17. החלוץ התאמן היום לראשונה בשורות הבוגרים והציג יכולת טובה. ברק לוי שוב סובל מכאבים בקרסול ונראה שיחמיץ את המשחק מול מכבי חיפה. שניר דורי צפוי להחליפו בין הקורות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ברק לוי שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
עלול להיעדר. ברק לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully