וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אלי כהן זרק את חלאיילה מהאימון, הקפטן נטש בזעם

24.11.2015 / 13:32

הלחץ נותן את אותותיו: המאמן, שמעמדו מעורער, לא אהב את ההתנהלות של הקשר, שנטש את האימון כשהוא בועט בחפצים בדרכו לחדר ההלבשה. גורמים מעריכים: כהן יעמוד על הקווים מול קרית שמונה

one

חם בבני סכנין: אחרי שבימים האחרונים התברר שמעמדו של אלי כהן בסכנה, היום (שלישי) החליט המאמן לזרוק את קפטן הקבוצה חאלד חלאיילה מהאימון במהלך משחקון פנימי. כהן, שלא אהב את ההתנהלות של הקשר הוותיק, ביקש ממנו לצאת החוצה. במהלך המשחקון דרש הקפטן עבירה שלא נשרקה והעיף את הכדור בשל כך. לאחר כמה דקות כהן פנה לחלאיילה בנוגע למשהו אחר וכשזה ענה לו החליט המאמן להוציאו מיתר האימון.

הקשר ירד לכיוון חדרי ההלבשה כשהוא בועט בדרך בחפצים. חלאיילה, שחזר להיות שחקן הרכב קבוע העונה אחרי שבעונה שעברה לא פתח במשחקים רבים, לא שיחק במשחק מול הפועל כפר סבא בשל עונש הרחקה אחרי צבירת חמישה כרטיסים צהובים. כעת מעניין יהיה לראות האם התקרית תשפיע על מעמדו לקראת ההחלטה על ההרכב למשחק מול קרית שמונה.

בעניין מעמד המאמן: גורמים בקבוצה העריכו שכהן יעמוד על הקווים מול עירוני קרית שמונה, ובהנהלה יישבו עם המאמן וידרשו ממנו הסברים למצב. המאמן צפוי לשוחח עם ההנהלה גם על הציטוטים שיצאו נגדו מהיו"ר מוחמד אבו יונס בנוגע לדברים מקצועיים.

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
בעט בדברים בירידה מהמגרש. חאלד חלאיילה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully