וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מצדיעים ללברון ג'יימס: "הסופרסטאר הכי פחות אנוכי אי פעם"

ב-NBA חגגו את ציון הדרך ההיסטורי של לברון, אך הוא זעם על ההשוואה לאוסקר רוברטסון. בלאט החמיא והסביר את שיתופו הממושך של דלבדובה הפצוע: "סיכנתי אותו, אבל הוא 'בלע' את זה"

AP

המספרים

* נתחיל עם המספר הכי חשוב: לברון ג'יימס עקף את נורם ניקסון בדרך למקום ה-25 ברשימת מוסרי כל הזמנים, והפך לשחקן השני בתולדות הליגה שמדורג בין 25 הגדולים בקליעה ובאסיסטים. הראשון הוא אוסקר רוברטסון.

* ללברון חסרות שש נקודות כדי לעקוף את רג'י מילר במקום ה-18 ברשימת קלעי כל הזמנים.

* 34 הנקודות של קווין לאב הן שיא נקודות עבורו במדי הקאבס.

* ג'יי אר סמית' סיים עם 26 נקודות - שיא עונתי.

* זה היה המשחק השמיני של ג'יי אר סמית' בשנתיים האחרונות עם שש שלשות ומעלה. רק לסטפן קרי יש יותר משחקים כאלה לאורך התקופה הזו (19).

* הקאבס דייקו 18 פעמים מחוץ לקשת, שיא עונתי. בסך הכל, בשישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים הם קלעו לפחות 11 שלשות.

* הקאבס עומדים על מאזן של 1:28 במשחקי בית מאז 19 לינואר.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
שני רק לאוסקר רוברטסון. לברון/AP

התגובות

לברון התנער בסיום מהשוואה ל'ביג O', ואמר לעיתונאים כי "יש לפעמים נטייה מובהקת מדי בליגה שלנו להשוות בין שחקנים גדולים בכל מיני אספקטים, במקום להגיד בפשטות 'וואו, אלה שחקנים נהדרים. ב-NFL, כשמדברים על הקוורטרבקים הגדולים, לא משווים ביניהם. אומרים 'ג'ו מונטנה' גדול', או 'טום בריידי גדול'. רק כשמגיע ל-NBA אנשים מנסים להתווכח מי יותר טוב, במקום להכיר בגדולה של שחקנים. אם אתה בקיא בהיסטוריה של ה-NBA, אין שום סיכוי בעולם שתשכח מי זה אוסקר רוברטסון. האיש הזה העמיד ממוצעים של טריפל דאבל במשך לא יודע כמה שנים".

לברון הודה לחבריו, ולא שכח את הימים במיאמי. "כל הקרדיט מגיע לשתי הקבוצות הגדולות ששיחקתי בהן, השחקנים והמאמנים שליוו אותי ועזרו לי לעשות את מה שאני עושה בכל הקריירה. זה לא היה אפשרי בלעדיהם".

דיוויד בלאט הופתע מההישג: "לא ידעתי על זה, עושה לי צמרמורת לשמוע על זה. זה הישג מדהים, מדהים. יש הרבה דברים מובנים מאליהם, אבל כשמדברים על נקודות ואסיסטים ביחד, זה כל כך נדיר. אוסקר רוברטסון היה שחקן מיוחד מאוד. למרות שההישגים האישיים הם לא הדבר הכי חשוב עבור לברון, אם כבר מדברים עליהם, זה בהחלט אחד המדהימים שיש".

קווין לאב, שנראה העונה יותר ויותר מחובר לג'יימס, החמיא בגדול. "הוא אחד הכוכבים הכי פחות אנוכיים שהיו, אם לא הכי פחות. הוא השחקן הכי טוב היום, ושום דבר כבר לא מפתיע אותי. יכולת הקליעה שלו תמיד הייתה שם, אבל מטבעו הוא כל כך לא אנוכי. כיף להיות בחברה כזאת".

"בכל פעם שיש כישרון עולה, כולם מדברים על ההשווה למייקל, אבל עבורי לברון הרבה יותר דומה למג'יק ג'ונסון או אוסקר רוברטסון, בגלל ראיית המשחק שלו", החמיא מאמן אורלנדו סקוט סקיילס בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

והיה גם משחק חוץ מלברון ג'יימס. בלאט אמר על קווין לאב: "זיהינו שיש מיס מאץ' עם קווין לאב, והוא ניצל את זה לאורך כל הערב, כמו שהוא עושה תמיד. יש לקווין שילוב מצוין בין משחק פנים לחוץ, ומגיע לשחקנים שסביבו קרדיט על איך שזיהו שהוא חם ואיך שהפעילו אותו.

על ההרכב הנמוך של הקאבס: "כשקבוצות משחקות בהרכבים נמוכים, אתה רוצה להגיב ולייצר מזה יתרון משלך. הם הניעו את הכדור מהר וטוב במחצית הראשונה והיינו צריכים לעשות כמה דברים כדי להאט אותם בהמשך".

על דלבדובה, שהשימוש בו גרר ביקורות: "דלבדובה הוא ווינר. בסיטואציה אחרת הוא אולי בכלל לא היה משחק במשחקים האחרונים, אבל הוא 'בלע' את זה ונתן תפוקה. היינו מאוד זהירים איתו והענקנו לו דקות במשורה. העמדתי אותו בסכנה, אבל בדקות שהוא שיחק הוא היה מצוין. אני לא מופתע מהיכולת שלו, גם בעונה שעברה הוא היה נהדר".

על ג'יי אר סמית': "מה שטוב בג'יי אר הוא שאתה לא באמת צריך לשחק עליו, אלא פשוט להניע את הכדור. הוא כבר יגיע למצבי הזריקה שלו. אצלנו הוא זורק כשהוא צריך, כי יש לנו מוסרים טובים. לא צריך לבצע תרגילים מיוחדים עבורו. ג'יי אר בעצמו היה שותף למסירות האיכותיות שלנו. במשחקים האחרונים הוא עושה עבודה מצוינת גם בהגנה. כיף לראות אותו מתחמם כמו שהוא קרה היום".

על המשחקים בהם הקליעה לא נכנסת: "מה שחשוב זה לא מספר הזריקות, אךא הדרך שבא לוקחים אותן. אני חושב שהיום לקחנו זריקות טובות. אמרתי אחרי המשחק שלא אכפת לי שזרקתי 35 זריקות, כי הן היו זריקות טובות. היו משחקים בתחילת העונה שלא קלענו טוב, אבל מאז שיפרנו את הנעת הכדור. כנראה שלא נראה עוד משחק עם 18 שלשות בקרוב, אבל מי יודע?".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מנסה להפחית את כמות השלשות. בלאט/AP

מה אומרים הפרשנים

כריס פידור מ-Cleveland.com התייחס להצגה של קווין לאב, שנשכחה מעט על רקע הספטיבל סביב לברון ג'יימס: "המשחק שלו היום הזכיר את הימים היפים ממינסוטה. הקאבס דאגו לספק לו כדורים כבר בתחילת המשחק, וזו כבר מגמה. זה בהחלט עוזר לו להראות את הצדדים הטובים במשחק שלו".

ג'ייסון לויד כתב כי "הקאבס קלעו שיא עונתי בשלשות כמה ימים שבלאט ביקר את בחירת הזריקות של השחקנים. בלאט אולי מנסה לגרום לקבוצה שלו לזרוק פחות מבחוץ, אבל המציאות הפשוטה היא שהוא צריך לחיות עם זה שיש ימים כמו היום, שזורקים הרבה וקולעים הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully