וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: מעמדו של אלעד חסין מתערער, האוהדים שרקו בוז לשחקנים

23.11.2015 / 21:42

אחרי שנחל עוד הפסד עם הפועל חולון, הפעם 70:61 לעירוני נהריה, האוהדים קראו למאמן להתפטר ושרקו בוז לשחקנים. צביקה שרף מרוצה מעוד ניצחון של אשדוד: "התגברנו על משחק קשה"

one
אלעד חסין מאמן הפועל חולון (שמאל). מגד גוזני
מעמדו התערר. חסין/מגד גוזני

הפועל חולון ספגה הערב (שני) את הפסדה הרביעי ברציפות, ונראה שמעמדו של מאמנה אלעד חסין התערער אף יותר. המשבר נראה קשה, האוהדים שרקו בוז לשחקנים וקראו למאמן להתפטר, ולא בפעם הראשונה העונה. הקבוצה עמוק במקום האחרון ומקורבים להנהלה כבר מביעים את דעתם על השינוי המיידי שחייב להתבצע: "זה היה ביזיון, ביזו את האולם החדש במשחק הזה" אמר הגורם. "הקבוצה לא מתפקדת, שחקנים משותקים. חייבים לעשות שינוי דחוף". כמה עשרות מאוהדי חולון חיכו ביציאה מהאולם החדש לשחקנים ולמאמן כדי למחות על היכולת הדלה שלהם בתקופה האחרונה

חסין עצמו התייחס למשחק ולמצב: "שיחקנו הגנתית טוב ובהתקפה ביצענו את הדברים בסך הכול בסדר, הלכנו לקו 37 פעמים, אבל החטאנו המון. מגיע קרדיט לנהריה שהייתה טובה יותר בהתקפה. זה חלק מהעסק, לפעמים דברים לא הולכים כמו שאתה רוצה והדרך לצאת מהסיטואציה הזו זה רק עבודה קשה ולהישארות ביחד. אני לא אדבר עכשיו על חיזוק או שינוי, צריך לראות איך עושים את הדברים טוב יותר. החבר'ה נלחמו וניסו ואולי רצו יותר מדי, ולפעמים כשרוצים יותר מדי ,כדורים לא נכנסים. הליגה עוד ארוכה ואפשר לתקן".

על הקהל שקרא לו להתפטר: "אני יכול להבין את אותם כי הם רוצים ניצחונות, זה כואב לי אבל אני מתעקש לעשות את הקבוצה טובה יותר. מי שנמצא באימונים רואה איך אנחנו עובדים. אין לנו שקט בגלל פציעות ומחלות, אבל אני אופטימי".

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
שמח על ניצחון קשה. שרף/לירון מולדובן

במשחק השני שהערך היום, מכבי אשדוד/באר טוביה השיגה ניצחון חמישי ברציפות, 90:89 על מכבי קרית גת וגרמה למאמנה צביקה שרף להוציא הרבה אוויר: "אני שמח על זה שניצחנו, מגיע כל הכבוד לקרית גת על המשחק שהיא נתנה פה. היא משכה אותנו למשחק מצוין. שלושה רבעים ההגנה שלנו לא הייתה טובה, וברבע הרביעי הצלחנו גם לשמור יותר טוב וגם להשיג הפרש של שבע הפרש. לא מתאים לנו, גם לי, וגם לשחקנים שלי, לאבד את היתרון הזה בכל מיני שטויות מיותרות. טוב שהתגברנו על זה. יש לנו שבוע זמן להתכונן למשחק הבא ולעוד משחקים שמחכים לנו עד סוף הסיבוב".

מאמן המפסידה, נתי כהן: "שיחקנו טוב מאוד 32 דקות, שיחקנו חכם, הלכנו למקומות שתכננו, וב-8 דקות האחרונות איבדנו קצת את הריכוז. לא היה לנו את הבן אדם שיעשה את הנקודות וישאיר אותנו בחיים ברגעים האלה. יהוא היה האקס פקטור שקם מהספסל ועשה סלים גדולים, איכשהו חזרנו למשחק עם מהלכים שמעבר לגדולים, אבל אז בא גארט שעבר את המגרש ב-4 שניות. היינו צריכים את המזל, והוא לא היה איתנו. אמרתי לבחורים שניקח את הדברים הטובים מההפסד הזה, נלמד ממנו, ונצא ממנו חזקים יותר למרות הכאב היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully