וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון נכנס לרשימה יוקרתית, קליבלנד שמרה על מאזן ביתי מושלם

ג'יימס (15 נקודות, 13 אסיסטים) הפך לשחקן השני אחרי אוסקר רוברטסון שמדורג בין 25 השחקנים המובילים אי פעם בקליעה ואסיסטים ב-103:117 על אורלנדו. שיאים עונתיים ללאב וג'יי אר סמית'

AP

מאזן: 3:11

המשחק הבא: בחוץ מול טורונטו, בלילה שבין רביעי וחמישי

מדד הטריו: קווין לאב המשיך בכושרו הנהדר מתחילת העונה והתעלה הפעם עם 34 נקודות - שיא עונתי - אליהן הוסיך 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. לברון ג'יימס אמנם לא נהנה מערב קליעה משובח וסיים עם 15 נקודות (7 מ-14 מהשדה), אבל הוסיף 13 אסיסטים, שהכניסו אותו למקום ה-25 ברשימת מוסרי כל הזמנים בליגה. קיירי אירווינג הפצוע עדיין בחוץ.

אי שם בשנות ה-60 הגיע ל-NBA מכונת הטריפל דאבלים הראשונה. קראו לו אוסקר רוברטסון, והחל מהלילה (בין שני לשלישי) קם לו יורש רשמי. קליבלנד הביסה את אורלנדו בבית 103:117, המקום הראשון במזרח נשמר, קווין לאב רשם שיא עונתי עם 34 נקודות, אבל לברון ג'יימס גנב את ההצגה עם 15 נקודות ו-13 אסיסטים, שמיקמו אותו במקום ה-25 אי פעם במספר האסיסטים ב-NBA, והפכו אותו לשחקן השני בלבד אחרי ה'ביג O' שמדורג בין 25 הראשונים בתולדות הליגה בנקודות ובאסיסטים. "זה הישג מדהים, כשאני חושב על זה ומבין עד כמה זה גדול אני רגוע", החמיא בלאט לכוכבו בסיום.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
עוד ציון דרך. לברון/AP

לברון עלה לפרקט בקיו ארינה בידיעה ש-21 נקודות יספיקו לו כדי לחלוף על פני רג'י מילר ולכבוש את המקום ה-17 ברשימת קלעי כל הזמנים בליגה, אבל הסתפק בלחלק שלל סוכריות לחבריו, ואת שש הנקודות הנותרות ישלים קרוב לוודאי במשחק הבא. ציון הדרך של לברון הסיט את תשומת הלב מקווין לאב, שממשיך בפתיחת העונה המצוינת שלו שהיום, בעיקר במחצית הראשונה, הגיעה לשיאים חדשים. הפורוורד להט עם 27 נקודות במחצית הראשונה, כולל 17 נקודות רצופות בפרק זמן של קצת יותר מחמש דקות.

פרט לתצוגות היחיד של לאב ולברון, קיבלנו משחק הפכפך למדי. הקאבס פתחו חזק ועלו ליתרון 12, נרדמו, אפשרו למג'יק לעלות ליתרון שמונה, ורצו ל-20:33 ברבע השלישי בדרך לפתוח פער משמעותי ממנו החבורה הצעירה והכישרונית של סקוט סקיילס כבר לא חזרה. ללא מו וויליאמס, טימופיי מוזגוב ושאר הפצועים, בלאט ניסה ללכת בין הטיפות ופתח בחמישייה עם מתיו דלבדובה, שגם הוא סובל מפציעה קלה בברך. המאמן השיב את האוסטרלי לפרקט ביתרון 21 למרות כאביו, והצליח לשמור בסופו של דבר על מאזן ביתי מושלם של הקאבס מפתיחת העונה ומאזן 1:28 מאז חודש ינואר במשחקים ביתיים בעונה הרגילה.

עוד באותו נושא

מיאמי החזירה את הניקס לקרקע, סן אנטוניו עדיין מושלמת בבית

לכתבה המלאה
קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
בכושר נהדר. לאב/AP

הקאבס שוב הוכיחו שהקליעה מבחוץ, שלא נפלה באחוזים גבוהים במיוחד בפתיחת העונה, היא הנשק החזק ביותר שלהם כרגע, וצלפו לא פחות מ-18 פעמים מחוץ לקשת - שיא עונתי. מי שכיכב באספקט הזה הוא ג'יי אר סמית', שסיים גם כן עם שיא עונתי של 26 נקודות (6 מ-10 מהשלוש). טריסטן תומפסון, שפתח בחמישייה, קלע 9 ובלט במה שהוא יודע לעשות הכי טוב - לקחת ריבאונד - עם 14. מנגד, המג'יק סבלו מיום קליעה פושר של ויקטור אולדיפו, שהספיק להפיל את לברון לרצפה ולקבל ממנו מבט רושף לפני שקלע 10 נקודות בלבד ב-5 מ-12 מהשדה. אנדרו ניקולסון הוביל את רשימת הקלעים של המג'יק עם 18 מהספסל, בעוד אוון פורנייה, שלוהט בפתיחת העונה, נעצר על 13.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
בכיוון הנכון. דיוויד בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully