וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס הודיע: "רפא בניטס זוכה לתמיכתנו המלאה"

אחרי ה-4:0 הכואב לברצלונה בקלאסיקו, נשיא ריאל מדריד גיבה את מאמנו וטען: "מתנהל נגדי קמפיין הכפשה, כולם יודעים את זה". במדריד מדווחים: איסקו מתוסכל מהיחס של בניטס, שוקל לעזוב

one

בווידאו: תקציר התבוסה הביתית של ריאל מדריד בקלאסיקו

ריאל מדריד הובסה ביום שבת האחרון 4:0 על ידי היריבה הכי גדולה שלה - ברצלונה - ועוד בסנטיאגו ברנבאו. הבלאנקוס הגיעו למשחק אחרי הפסד ליגה מול סביליה, ובכך רשמו רצף של שני הפסדים והידרדרו עד למקום השלישי בטבלת הליגה הספרדית.

רגע לפני המשחק החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות, מול שחטאר דונייצק באוקראינה, ורגע לפני שהיא ממשיכה את משחקיה בליגה הספרדית, החליטו ראשי הבלאנקוס לקיים ישיבה דחופה כדי לדון במצב המועדון. בנוסף, הוחלט לקיים מסיבת עיתונאים, במהלכה הודיע הנשיא פלורנטינו פרס כי המועדון מגבה באופן מוחלט את המאמן רפא בניטס.

בתוך כך, בתקשורת במדריד מדווחים על תסכולו של איסקו, ששוקל לעזוב את ריאל בשל היחס מצד בניטס. הקשר שנכנס כמחליף בקלאסיקו והורחק לפני הסיום, ויתר על משחקי הנבחרת כדי להגביר את ההתאוששות שלו מפציעה ולהיות כשיר למשחק מול ברצלונה, אך המאמן העדיף את חאמס רודריגס והשאיר את איסקו מחוץ להרכב. לטענת "מארקה", איסקו מרגיש כי אולי זה כבר לא יקרה עבורו בריאל וכי כדאי לו לחפש קבוצה אחרת, למרות התמיכה הגדולה לה הוא זוכה מהקהל.

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
גיבה את המאמן. פלורנטינו פרס/רויטרס

פלורנטינו פרס אמר במסיבת העיתונאים: "ההנהלה נפגשה אחר הצהריים כדי לנתח את מצב הקבוצה. יש לנו אמון מוחלט וביטחון מלא ברפא בניטס. השחקנים לא באו חסרי גישה, הקבוצה פשוט שיחקה לא טוב. אי אפשר לפקפק ברצינות של השחקנים במשחק חשוב כזה".

כאשר נשאל לגבי הקמפיין נגדו, השיב פרס: "האם יש קמפיין שלם שרוצה להכפיש את שמי? אני חושב שכן, כולנו יודעים את זה. לא היו הצהרות על המשך דרכו של אנצ'לוטי בסוף העונה שעברה. אני ברצינות חושב שישנם אנשים שמשקרים כדי לפגוע בתדמיתה של ריאל מדריד. יש לי אפילו דוגמא - היה כלי תקשורת שפרסם שאני בפגישה במונטה קרלו עם ז'ורז'ה מנדש ביום המשחק נגד ברצלונה, הכול שקרים".

הנשיא המשיך: "אני תומך במאמן לחלוטין, וכך גם שאר ההנהלה. אנחנו צריכים לתת לו להמשיך לעבוד, הוא נמצא כאן זמן קצר והפסדנו רק משחק אחד עד לקלאסיקו. זה לא נכון שיש לו יחסים רעים עם השחקנים או איתי".

על חברי המועדון שקוראים לו להתפטר: "אני מכבד אותם, אבל האנשים שאומרים את זה אלו אותם אנשים שתמיד מנסים להרתיע אותי. הם לא רודפים רק אותי, אלא את ריאל מדריד כולה".

איסקו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. AP
מאוכזב מהיחס. איסקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully