וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אני בטוח שמכבי תל אביב תיראה אחרת"

23.11.2015 / 16:30

מאמן צ'לסי במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול הצהובים (שלישי, 21:45 ערוץ 2): "הזכרתי לשחקנים את מקרה מאריבור, יש הבדל בין משחקי בית לחוץ. ישראל? לא מתעסק במצב הביטחוני"

ז'וזה מוריניו באימון/קובי אליהו

אחרי שרשמה ארבעה הפסדים בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, צ'לסי תפגוש מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 2) את מכבי תל אביב במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות. הבלוז נמצאים בתקופה נוראית עם שבע נקודות בארבעה מחזורים, שתיים יותר מלדינמו קייב, כשליריבתה מישראל אפס נקודות. במחזור האחרון הצהובים אמנם ספגו הפסד נוסף, אך כבשו לראשונה במפעל כשקפטן הקבוצה, ערן זהבי, דייק מהנקודה הלבנה, והוריד את מפלס הלחץ במועדון.

ביום שבת האחרון ניצחה צ'לסי 0:1 את נוריץ' במסגרת הפרמיירליג, זאת לאחר שלושה הפסדי ליגה רצופים. בליגת האלופות המצב של הבלוז מעט טוב יותר, כשבשני המחזורים האחרונים רשמו ארבע נקודות, ובמועדון רוצים להמשיך במומנטום. רגע לפני המשחק, דיבר המאמן ז'וזה מוריניו על היריבה, על הסיכויים והתייחס גם לקלאסיקו.

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. קובי אליהו
מאמין בקבוצתו. מוריניו/קובי אליהו

"כשהפסדנו משחקים בעבר באלופות, החלפנו גישה", אמר מוריניו. "אנחנו מנצחים ואני לא אחליף גישה. זה יהיה מצוין אם נעפיל כבר מחר אף על פי שניצחון עלול לא להספיק. אם נשחק כמו שאנחנו משחקים, אני מניח שיש לנו סיכוי. שיחקנו טוב גם במשחקים בהם הפסדנו. אני אוהב את הביטחון שהפגנו במשחק האחרון נגד נוריץ'. יש לחץ להשיג תוצאות. אני חושב שלשחקנים יש ביטחון, הוא חוזר להם".

"התחלנו טוב מול מכבי תל אביב בלונדון, ירד גשם והמשחק היה מהיר. פה זה יהיה שונה. לא בטוח שהתוצאות נגד פורטו ודינמו קייב לא בטוח שיחזרו. הגישה שלה שונה ויש לה את תמיכת הקהל. זה לא תל אביב, זה ישראל. המשחק יהיה קשה יותר עבורנו מאשר היה באנגליה".

המיוחד הוסיף: "אם נפסיד - אנחנו בצרות ונהיה תלויים במשחקים אחרים. אם יהיה תיקו - נוכל להעפיל במחזור האחרון, אבל לא מהמקום הראשון. אם ננצח, יש לנו סיכוי טוב לסיים במקום הראשון. זה משחק מאוד חשוב עבורנו. יש לנו מחויבות לנצח אך גם מכבי תל אביב תעשה הכול כדי לאסוף נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דייגו קוסטה שחקן צ'לסי, מאחוריו המנהל הטכני מייקל אמנלו. יוסי ציפקיס
צריך לכבוש. דייגו קוסטה בישראל/יוסי ציפקיס

"ישראל? הדרך הטובה ביותר זה להתרכז בכדורגל ולהשאיר את נושא הביטחון לאנשים שעוסקים בזה. לא הייתה לי בעיה בעבר בנושא ביטחון. כולם רצו לבוא ואנחנו מרוכזים במשחק. אנחנו מאוכזבים מהתוצאות שלנו לאחרונה וצריכים להשיג תוצאות טובות בשבילנו ובשביל האוהדים שלנו".

מוריניו נשאל על דייגו קוסטה: "בשביל חלוץ, זה תמיד חשוב להבקיע, כי הם מרגישים את הלחץ. זה קורה עם כולם. בשבילו להבקיע את שער הניצחון זה חשוב".

"דיברתי עם השחקנים על המשחק. נתתי את הדוגמא שניצחנו בשנה שעברה את מאריבור בתוצאה גבוהה בבית ואז יצאנו בתיקו בסלובניה. הגישה לא הייתה טובה בסלובניה ושילמנו מחיר. זו הייתה דוגמא שכדאי שהשחקנים יזכרו. יש הבדל בין משחקי בית לחוץ. הם צריכים ללמוד מחוויות שליליות. לגבי ליגת האלופות, תמיד קבוצה גדולה מודחת בשלב הבתים ואנחנו צריכים לוודא שזו לא תהיה צ'לסי. נצטרך להילחם במשחק הזה ולהאמין שזה המשחק שייקח אותנו לשלב הבא".

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. יוסי ציפקיס
לא חושש. מוריניו בארץ/יוסי ציפקיס

"אני חושב שיש יותר מדי משחקים, אבל זה לכולם, לא רק לצ'לסי. החלטנו לתת לשחקנים חופשה גדולה באופן יחסי. לא חשבנו שהלחץ ישפיע כל כך בתחילת העונה. העדפנו את זה מאשר להתחיל את העונה מוקדם כי קשה לשמור על רמה גבוהה לאורך כל השנה".

על ריאל מדריד והקלאסיקו: "עזבתי את צ'לסי בספטמבר 2007 וחיכיתי שמונה חודשים כדי לעבוד שוב עד שהלכתי לאינטר. בתקופה ההיא, לא התראיינתי על צ'לסי ועל קבוצות אחרות. שתקתי במשך שמונה חודשים. התקשורת לא נותנת כבוד למועדונים בצרות. יש בעיות באתיקה. אם אדבר על ריאל - אדבר כשהם מנצחים, לא כשהם מפסידים. לא תקבלו ממני מילה על קלאסיקו. אני לא נהנה מאנשים אחרים שמפסידים משחקים, אני נהנה כשהמועדון שלי מנצח, בגלל זה אני לא מחייך הרבה בחודשים האחרונים".

"יש לי זיכרונות מצוינים מישראל, כבשתי פה שני שערים בטורניר אליפות אירופה עד גיל 21", אמר נמניה מאטיץ'. "אני מכיר את סלבישה יוקאנוביץ', הוא אדם נהדר. אנחנו מנסים להשתפר ולעשות הכי טוב שאנחנו יכולים, אם נתקדם צעד אחר צעד נצליח לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully