וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "ידענו לקחת את המשחק בשיניים", זילברשטיין: "הפסד מנטאלי"

22.11.2015 / 23:29

מאמן מכבי ראשון לציון אחרי ה-65:68 על עירוני נס ציונה: "שמח שלא וויתרנו עד הסוף. זה לא ה-DNA של המועדון להביא שישה זרים". מאמן המפסידה: "הצלחנו לחזור, מקווה שזה שינוי מגמה"

one

בווידאו: ניצחון דחוק למכבי ראשון לציון על עירוני נס ציונה

מכבי ראשון לציון גברה הערב (ראשון) 65:68 על עירוני נס ציונה, למרות שחסרה את כריס רייט החולה והצליחה להתרחק מהתחתית. בנוסף, נס ציונה המשיכה להתדרדר אחרי עוד משחק לא טוב.

מאמן המנצחת שרון דרוקר אמר בסיום: "היו שני מומנטומים שברחנו כבר והמשחק היה נראה גמור, אמרתי לשחקנים במחצית שכל התקפה חשובה. היינו טובים עד 5 דקות לסוף המשחק, וכשלא לקחנו את המשחק הם מצאו את הדרך לחזור, אני שמח שהחבר'ה שלי לא ויתרו ועשינו את העצירות הנכונות וידענו לקחת את המשחק בשיניים, אבל אני לא חושב שבליגה הזאת יש משהו שהוא לא בשיניים".

"הקבוצה הזאת נבנתה על שבעה שחקנים שמקבלים כסף, שניים צעירים שאנחנו נותנים להם את הבמה, ועוד זר שהוא על חוזה זמני, התקציב שלנו לא מספיק גדול כדי להחזיק שישה זרים, אנחנו מנסים לתת לישראלים שלנו את המקום. זלמנסון וגוט היו טובים. אין לנו את הכסף להרתפקאות של חמישה או שישה זרים, זה לא ה-DNA של המועדון.
אני מכיר את התיאוריה שניצחונות באירופה פוגעים בנו, זה מה שנקבע על ידי הבוסים שלי. גם אם יגידו לנו להפסיד, לא נבוא להפסיד. נחפש בכל משחק לנצח, גם היום זה היה משחק קשה, ידענו שזה הולך להיות קרב, שלטנו במשחק יפה, אבל לא תרגמנו להפרש יותר גדול, ועדיין שלטנו במשחק".

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
עוד שברון לב. זילברשטיין/ברני ארדוב

מאמן המפסידה, נדב זילברשטיין, התייחס למשחק ואמר: "זה רק מנטאלי ואיבוד ביטחון. שמרנו טוב הרבה מאוד דקות, החטאנו המון זריקות פנויות, ואז התחלנו להיות נורא נמהרים בהתקפה. הרגשתי שהחבר'ה מאוד רוצים ומאוד מחויבים, אבל מאוד נוקשים התקפית. התחלנו את החצי השני טוב, נגסנו בהפרש, אבל בסוף עשינו טעויות קטנות שמנעו מאיתנו להפוך את זה".

"כשמפסידים אני אף פעם לא מרוצה, אבל קרה לנו היום משהו שלא קרה לפני זה, היום הצלחנו לחזור, ואני מקווה שזה שינוי מגמה. היום היו הרבה חבר'ה שנורא רצו והשתדלו, אבל היו לא מספיק טובים", סיכם זילברשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully