וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הרטה ברלין ניצחה 0:1 את הופנהיים תחת שלג כבד

הקבוצה מהבירה נהנתה משער עצמי של אויגן פולנסקי בדקה ה-30, שאושר רק בזכות טכנולוגיית קו השער, כדי לנצח ולהותיר את הקבוצה של הוב סטיבנס במקום האחרון. במשחק לא נבעטה אף בעיטה למסגרת

גנקי הראגוצ'י שחקן הרטה ברלין (שמאל) מול אויגן פולנסקי שחקן הופנהיים. GettyImages
פולנסקי מנסה לעצור את הראגוצ'י בשלג הכבד/GettyImages

המחזור ה-13 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה הרטה ברלין לטפס אל המקום הרביעי עם 0:1 ביתי מול הופנהיים, שנותרה במקום האחרון. בהמשך, תארח אינדולשטאדט את דרמשטאדט בקרב בין שתי העולות.

הרטה ברלין - הופנהיים 0:1

הקבוצה מהבירה עם ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ונמצאת במומנטום טוב לקראת משחק החוץ הקשה ביותר שיש מול באיירן מינכן במחזור הבא. הרטה ברלין ניצחה 0:1 את הופנהיים בשלג כבד מאוד שירד באצטדיון האולימפי בעיר. הופנהיים, שעלתה בהרכב הצעיר ביותר ששיחק בבונדסליגה העונה, נותרה במקום האחרון עם שמונה נקודות בלבד.

השער היחיד במשחק נכבש דווקא מראשו של שחקן הופנהיים אויגן פולנסקי בדקה ה-30. הפולני ניסה להרחיק כדור חופשי שהוגבה מאגף ימין, אבל לרוע מזלו הוא החליק את הכדור לקורה ומשם פנימה. אוליבר באומן עוד הדף את זה ובשל השלג הכבד נאלצו להשתמש בטכנולוגיית קו השער כדי לקבוע שהכדור אכן היה בפנים. 0:1 להרטה ברלין שהחזיק מעמד עד הסיום.

אגב, במשחק לא נרשמה אף בעיטה לעבר המסגרת של אחד השערים. זו הפעם הראשונה שדבר כזה קורה מאז החלו למדוד סטטיסטיקות בגרמניה.

אינגולשטאדט - דרמשטאדט 1:3

הקבוצה מדרום גרמניה הצליחה לנצח ב"דרבי" בין שתי העולות החדשות לבונדסליגה. אינגולשטאדט חזרה מפיגור ל-1:3 מול דרמשטאדט, כשרוברט באוור (58), מוריץ הארטמן בפנדל (61) ובשער נוסף (88) השלימו את המהפך. אייטק סולו הבקיע את השער המוקדם של האורחת (9). אלמוג כהן נכנס בדקה ה-89 במקום הארטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully