וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי נחתה בישראל לקראת המשחק מול מכבי תל אביב

ז'וזה מוריניו ואלופת אנגליה נחתו בארץ יומיים לפני המחזור החמישי של ליגת האלופות בחיפה. עוד לפני כן, התייחס ג'ון טרי למשחק: "הפוקוס שלנו הוא על המשחק בליגת האלופות. חשוב מאוד לעלות שלב"

יוסי ציפקיס

כשכל הלחץ עליה, צ'לסי נחתה הערב (ראשון) בישראל לקראת המשחק המסקרן מול מכבי תל אביב באצטדיון העירוני בחיפה ביום שלישי (21:45, ערוץ 22 ו-5 HD). הבלוז יתאכסנו במלון דן כרמל בחיפה, ומחר יערכו את מסיבת העיתונאים המסורתית לפני האימון המסכם על הדשא בחיפה. אגב, באנגליה הוציאו אזהרת מסע לישראל, מה שלא מנע מהבלוז להגיע ארצה.

בלם צ'לסי, ג'ון טרי, התייחס ל-0:1 החשוב של הבלוז אמש על נוריץ' , שהגיע אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, וכן על המשחק מול הצהובים: "כיף מאוד לנצח אחרי תקופה כזו בליגה, ירד לנו הרבה לחץ. הייתה לנו גם הופעה טובה מאוד. אנחנו מקווים להשיג כמה ניצחונות ברצף ולעלות לחלק העליון של הטבלה".

על ההגעה לישראל אמר: "הפוקוס שלנו עבר באופן מיידי לליגת האלופות. חשוב לנו לעלות שלב וכולם מבינים את זה. אנחנו חייבים לעשות את זה".

טרי גם צייץ לאחר המשחק כשהוא מצולם עם קפה ונמצא בתוך ג'קוזי: "ג'קוזי ודאבל אספרסו, אוהב את בגד הים שלי. עכשיו נתאמן לפני הטיסה לישראל".

מוריניו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully