וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן רוצה לארסנל, ואן חאל "מחכה ומקווה" שרונאלדו יבוא ליונייטד

האם שניים מטובי הכדורגלנים בעולם בדרכם לפרמיירליג? באנגליה מדווחים שאיברהימוביץ' רוצה לעבור לאנגליה ובחר בארסנל, יונייטד תקווה לנצל את המצב של כריסטיאנו במדריד

one

האם שניים מטובי הכדורגלנים בעולם בדרכם לפרמיירליג? באנגליה טוענים כי זלאטן איברהימוביץ' מעוניין לעבור לפרמיירליג בקיץ הקרוב, כשארסנל היא היעד המועדף עליו, כך מדווח "סאנדיי פיפל". חלוצה השבדי של פריס סן ז'רמן אומנם טען לאחרונה כי הוא זקן מדי בשביל לשחק בצמרת האנגלית, אבל לאור העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב ולאור העובדה שהוא לא מעוניין לחדש את חוזהו באלופת צרפת - נראה שהשבדי יחזור בו, וסוכנו כבר יצר קשר עם מספר קבוצות פרמיירליג, כך דווח.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן שבדיה. GettyImages
סוכנו כבר יצר קשר. זלאטן/GettyImages

כמו כן, מנצ'סטר יונייטד ממשיכה ללטוש עיניים לכריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד ולשעבר שחקן השדים האדומים. רונאלדו עזב את יונייטד ב-2009 תמורת 80 מיליון ליש"ט והפך לכובש המצטיין בתולדות ריאל מדריד, אך הוא עשוי למועדון למועדון שבו זכה בשלוש אליפויות תחת אלכס פרגוסון, על אף שלואי ואן חאל מודה שהוא עלול להיות "בלתי נגיש". עם זאת, לאור הדעיכה שלו במדריד ויחסיו עם הקהל והמועדון, ייתכן כי הקיץ הקרוב יהיה מעניין.

"אנחנו מסתכלים על הרבה שחקנים, לא רק על רונאלדו", הודה ואן חאל, "אבל יש שחקנים לא נגישים שאי אפשר להביא. עם רונאלדו, בוא נחכה ונקווה. הוא שחקן כנף מהיר שכובש שערים. אין מאמן בעולם שלא ירצה אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
מחכים לך. כריסטיאנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully