וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון התנצל על התקרית, בלאט דורש יותר משחקניו, אירווינג הרשים

קליבלנד הרשימה בניצחון על אטלנטה, לברון ירד לספסל בלי תיאום וספג טכנית, בלאט התלוצץ: "חשב שהוא שחקן הוקי". אירווינג נראה טוב באימונים, הפרשנים החמיאו לקאבס: "הניצחון הכי מרשים שלהם העונה"

AP

קווין לאב קלע שיא עונתי של 25 נקודות, לברון ג'יימס הוסיף 19 משלו, וקליבלנד גברה הלילה (בין שבת לראשון) 97:109 ללא קושי על אטלנטה ועלתה למאזן 3:10. הקבוצות נפגשו לראשונה מאז גמר המזרח (0:4), וגם הפעם הקאבס שלטו ללא עוררין. לאב וג'יימס הם השניים היחידים מהחמישייה של קליבלנד שכשירים לשחק, אבל השנה לקליבלנד יש עומק שלא היה לה בשנה שעברה. "עד עכשיו זה מאוד הועיל לנו", אמר המאמן דייויד בלאט, "חסרים לנו המון שחקנים, המון שחקנים מאוד מאוד חשובים, אבל החבר'ה שכן נמצאים כאן מתעלים ועושים את העבודה".

מי שחסרים הם מו וויליאמס וטימופי מוזגוב (שייעדר כשבועיים), שמצטרפים לקיירי אירווינג ואימן שאמפרט. בארה"ב מדווחים כי מצבו של אירווינג משתפר, ושהוא שיחק אחד על אחד מול לברון ג'יימס, ו"פירק אותו". בלאט סיפר ש"הוא מתקדם, כבר יוצר יותר מגע. האם אני יכול לומר מתי בדיוק הוא יחזור? לא ממש. אני לא מנסה להסתיר, אני פשוט לא יודע. אבל אין ספק שהימים האחרונים היו מעודדים... גם הוא יודע שזה קרוב יותר ויותר".

קליבלנד ניצחה את אטלנטה, לאב הצטיין, כמעט טריפל דאבל ללברון

פורזינגיס נצץ בניצחון על יוסטון, דאבל דאבל לעומרי כספי

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מוסר לקווין לאב. AP
מי אמר שחייבים אותו בשיאו? לברון/AP

מספרי המשחק

* ב-38 המשחקים האחרונים בהם הקאבס קלעו לפחות 100 נקודות הם ניצחו 36.

* הפעם האחרונה בה הקאבס קלעו בבית לפחות 100 נקודות ולא ניצחו היתה ב-15 במרץ 2014 - רצף של 32 ניצחונות.

* טריסטן תומפסון עקף את לארי נאנס בדרך למקום השביעי בתולדות הקאבלירס במספר הריבאונדים בהתקפה במדי המועדון.

* תומפסון, בדרך כלל מחליף ראשון, פתח בחמישייה במקום מוזגוב: הוא קלע 9 נקודות ורשם שיא קריירה - 5 אסיסטים.

שחקן קליבלנד קאבלירס ג'יי אר סמית' מול שחקן אטלנטה הוקס קייל קורבר. AP
מחמאות להגנה שלו. סמית'/AP

הציטוטים

על התקרית מעניינת של המשחק חתום לברון ג'יימס, שבאיזשהו שלב החליט שהוא רוצה להיות מוחלף ופשוט סימן לבלאט וירד לספסל. ריצ'רד ג'פרסון כבר הוציא את כדור החוץ, המשחק חודש, כך שלברון הותיר את קבוצתו בארבעה שחקנים, וספג עבירה טכנית. "אני מתנצל בפני חבריי על הפעולה הזו", אמר לברון בסיום, בעוד בלאט התייחס לתקרית בגיחוך: "הוא חשב שאנחנו משחקים הוקי, זה היה חילוף של הוקי... אתם יודעים, 'ברון הוא הרבה דברים, הרבה דברים גדולים, אבל מה שכנראה לא תראו אותו עושה זה משחק במדי הניו יורק ריינג'רס. אני מבין את התסכול שלו, אבל הוא לא באמת היה צריך לעשות את זה".

בלאט אמר על הניצחון הלילה ש"הפנמנו דברים אחרי שלושת משחקי החוץ הקשים שלנו. הפנמנו את הדברים, החבר'ה הגיבו היטב, לקחו את זה ללב כקבוצה, ודחפו את עצמם לאיפה שהיינו לפני כן. ניצחנו קבוצה טובה הלילה. לא שיחקנו כדורסל מושלם. היינו טובים מאוד לפרקים, ולפרקים היינו לא טובים. אנחנו צריכים להיות עקביים יותר. אני מאוכזב מהרבה חלקים של המשחק שבהם לא שיחקנו נכון. צריך ללמוד מזה.

"למשל, במחצית הראשונה זרקנו 20 שלשות, כמה מהן היו בניגוד גמור לתוכנית שלנו. היו זריקות רעות, נמהרות, ללא סיבה. במחצית השנייה לא ביצענו את ההתקפה, ואיבדנו את הדרך. נתנו להם סלים קלים, ולא חזרנו להגנה. היו הרבה התקפות בלי הנעת כדור, בלי לנצל יתרונות. היה חוסר איזון בין איך ששיחקנו למספר דקות, ואיך ששיחקנו טוב בדקות אחרות. כמובן שצריך לשמוח מניצחון על קבוצה כמו אטלנטה, אבל אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב".

עוד באותו נושא

קליבלנד ניצחה את אטלנטה, לאב הצטיין, כמעט טריפל דאבל ללברון

לכתבה המלאה
מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
עדיין מחפש שיפור. בלאט/AP

על העובדה שארבעה משמונת שחקניו הבכירים פצועים: "בשנה שעברה עברנו עונה שבה הצבנו את עצמנו בהזדמנות נדירה לזכות בתואר, והרגשנו שפספסנו את זה בגלל חוסר עומק. וטיפלנו בזה. עד עכשיו זה משתלם לנו, כי אלה שהבאנו תורמים הרבה, ואלה שהשארנו הם שחקנים איכותיים ברמה גבוהה. אם אתה רוצה להיות קבוצת צמרת, אתה חייב את זה.

"חסרים לנו הרבה מאוד שחקנים, הרבה מאוד, אבל אלה שנמצאים עושים את העבודה. לא מבקשים הנחות, פשוט עושים את המיטב. זה רק מראה מה שיש לנו, ואיזה סוג של שחקנים הם. אני חייב לציין שג'יי אר סמית - שוב - נתן משחק הגנה מצוין. קווין לאב שוב עשה עבודה נהדרת משני צדי המגרש. דלאבדובה גם היה פצוע מעט, אבל החליט שהוא עולה למגרש. זה שחקן שאתה רוצה שיהיה לצדך בסמטה חשוכה.

"מבחינתנו עכשיו אני מסתכל רק על המשחק הבא. לא רחוק מזה. אני אפילו לא יודע מי ישחק ביום שני בלילה. כשנקבל את כולם, אני מאמין שנהיה טובים כמו בשנה שעברה, ואולי יותר, כי אנחנו עמוקים יותר".

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. AP
שיא עונתי. לאב/AP

מה אומרים הפרשנים

כריס פידור מ"cleveland.com" כתב ש"זה היה אחד הניצחונת הכי מרשימים של קליבלנד העונה. מוקדם לצאת בהצהרות בשלב כזה של העונה, אבל קשה להאמין שאטלנטה תוכל לאיים על קליבלנד בסדרה של הטוב משבעה משחקים, בהתחשב בזה שהקאבס שיחקו בלי ארבעה שחקנים חשובים... בהגנה, הקאבס התרוצצו על הפרקט, שמרו באגרסיביות, וגרמו לאטלנטה לירידה בממוצעים בנקודות, אחוזים מהשדה ואסיסטים". ג'ו וארדון התייחס לעובדה שלברון קלע רק 19 נקודות: "בדרך כלל אומרים שקליבלנד צריכה את לברון בערב גדול כדי לנצח, אבל לפעמים אנשים לא יודעים על מה הם מדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully