וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירה קשה במכבי נתניה: "השחקנים מרוסקים". צילומים גדולים של הטבלה נתלו בחדר ההלבשה

22.11.2015 / 14:25

הקבוצה מעיר היהלומים מיואשת אחרי ההפסד לרעננה. עטר טוען ש"המחליפים לא ברמה של שחקני ההרכב", אוסידון שוקל לכנס אסיפה דחופה. לשחקנים ציפתה הפתעה כשהגיעו הבוקר למתחם האימונים

one

כעס ותסכול במכבי נתניה בעקבות היכולת שהציגו השחקנים אמש (שבת) בהפסד 3:1 להפועל רעננה. במועדון היו בטוחים ששינוי המאמן יעשה הבדל, אבל אחרי המשחק אתמול מודים בקבוצה ששלומי דורה לא היה הבעיה. "שכל אלה שלחצו לפטר את דורה יכינו כסף להחליף שחקנים בינואר", אמר אמש גורם במועדון כהתרסה על כל הלחץ שהיה לפטר את המאמן בשלב כה מוקדם. "עם הסגל הזה לא נישאר בליגה".

בעקבות היכולת וההתבססות במקום האחרון, השחקנים הגיעו היום (ראשון) למתחם האימונים ונתקלו בהפתעה מצד המועדון - 18 דפים, עליהם הודפסה טבלת ליגה העל, כשמכבי נתניה מודגשת בטוש זוהר, נתלו על המסדרונות, בחדר ההלבשה ואפילו בשירותים. אחד השחקנים טען שאי אפשר לפספס או להתעלם מזה, ושזה נועד לזעזע את השחקנים. המאמן ראובן עטר לא דיבר עם השחקנים במהלך כל הזמן שחלף מאז ההפסד, ואין ספק שהוא שותף להחלטה על תליית הדפים ואולי אף יזם אותה. ייתכן שהדפים יישארו במתחם האימונים לאורך כל השבוע.

עטר הודה בסיום המשחק אתמול שהסגל של הקבוצה לא מספיק איכותי. במשפט קצת מבולבל, אבל רווי בכנות הוא אמר: "מבחינת כשרון יש כאן עם מה לעבוד. אבל אם נהיה אמיתיים, המחליפים לא ברמה של רוב שחקני ההרכב. יש מחליפים בסדר, אבל לא כולם".

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוסר ביטחון בולט. ראובן עטר/ברני ארדוב

עטר הוסיף: "פיללתי לפתיחה אחרת, אבל זה מה יש. שיחקנו נגד קבוצה מאורגנת ומסודרת. אנחנו לא מספיק טובים בתקשורת בין השחקנים. יש הרבה עבודה. המספרים עד היום מדברים בעד עצמם. יש לקבוצה ניצחון אחד באחד עשר משחקים, אבל היו הרבה קבוצות במשברים גדולים משלנו והצליחו לצאת. גם אנחנו יכולים לצאת. זה לא יהיה קל. ננסה לעשות כמה שיותר נקודות עד חודש ינואר".
היו"ר דורון אוסידון יצא מאוד מאוכזב מהאצטדיון. אוסידון שקל אמש לכנס הבוקר אסיפה קשה עם השחקנים ולומר את אשר על ליבו ויתכן שבסוף יעשה זאת. בסביבתו אמרו אמש: "הכי כאב לדורון ששחקני רעננה נלחמו כמו אריות בשביל ארבעה אוהדים והשחקנים של נתניה נראו אפאטיים כש-4,000 אוהדים באים ותומכים בהם. מילא היכולת, אבל חוסר הלחימה וחוסר המחויבות גמרו את דורון ועל זה יש לו הרבה מה להגיד לשחקנים".

שחקן במכבי נתניה אמר אמש: "אסיפות קשות לא יעזרו כאן עכשיו. השחקנים גמורים. אין כאן ביטחון לשום שחקן. לפני המשחק עוד היתה אמונה, אבל אחרי ההפסד הזה, כל השחקנים מרוסקים. היום אולי יבינו מה היתה החשיבות של ערן לוי למכבי נתניה. עד שערן לוי לא יחזור לשחק, לא יהיה כאן שום שינוי אמיתי. יכולים להגיד על ערן הכל, אבל הוא עשה את כל חדר ההלבשה. העיר לשחקנים, לא רץ מספיק. זה בכלל לא משנה. כשערן לוי היה בחדר ההלבשה, משהו טוב קרה למועדון. היום כשהוא לא חלק מהקבוצה, הוא חסר. מספיק לראות שהקפטן שלנו הוא רומאריו פירס, שחקן זר שלא ממש דומיננטי, כדי להבין כמה חסר לנו היום מנהיג במגרש. אם ראובן עטר רוצה לשנות כאן משהו, שיתחיל מבניית אישיות לשחקנים כי אין לקבוצה הזו אופי".

במשחק אימון פנימי שהקבוצה הבוגרת ערכה היום (ראשון) נגד הנוער, היא ניצחה 1:3 ובקבוצה שמחו מעט על כך שלפחות את המשחק הזה היא ניצחה. כבשו: נור ביסאן, טל איילה ופאדי נג'אר.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 1:3 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully