וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: ישראל הפסידה בטורקיה, הקהל המקומי השליך חפצים

אוהדים טורקים שרקו בוז בזמן השמעת "התקווה" והשליכו חפצים לכיוון השחקניות בכחול-לבן. על הפרקט הנבחרת הפסידה לטורקיות החזקות 72:53. המשחק הבא: בבית מול רומניה ביום רביעי

נעמה שפיר שחקנית נבחרת ישראל (משמאל) עם שי דורון. Ahmet Tokyay, Turkish Basketball Federatio, אתר רשמי
הנבחרת תנסה להתאושש נגד רומניה. נעמה שפיר/אתר רשמי, Ahmet Tokyay, Turkish Basketball Federatio

תחת אבטחה כבדה של כ-1,500 שוטרים ומאבטחים, נבחרת הנשים של ישראל פתחה הערב (שבת) באנקרה את דרכה במוקדמות אליפות אירופה 2017 עם הפסד 72:53 לטורקיה, שנחשבת לנבחרת החזקה בבית ח'.

המשחק נפתח באיחור של כרבע שעה לאחר שהמשקיף מטעם פיב"א איחר. במהלך השמעת "התקווה" באולם באנקרה הושלכו חפצים לעבר אנשי הנבחרת, והמאבטחים הרבים הוציאו את הזורקים. כמו כן הונפו דגלי פלסטין במהלך המשחק, מה שהוביל למהומה גדולה ביציעים ולמאבק פיזי בין כוחות האבטחה לקהל הטורקי.

אלישה קלארק שחקנית נבחרת ישראל (משמאל) מול סזייה איבגין שחקנית נבחרת טורקיה. Ahmet Tokyay, Turkish Basketball Federation, אתר רשמי
הובילה את קלעיות הנבחרת. אלישה קלארק/אתר רשמי, Ahmet Tokyay, Turkish Basketball Federation

במשחק עצמו השחקניות של עדן ענבר התקשו להיכנס לעניינים ואפשרו לטורקיות לפתוח פער של שבע נקודות יתרון לקראת סיום הרבע הראשון. הנבחרת נתקעה ללא סל בארבע הדקות הראשונות של הרבע השני, עד ששי דורון צימקה ל-28:17. הטורקיות שמרו על היתרון שלהן, כשרק אלישה קלארק המתאזרחת שמרה את ישראל בתמונה עם פיגור 36:27 בהפסקה.

גם את הרבע השלישי פתחו הטורקיות עם ריצה ויצרו יתרון של 17 נקודות (32:49). קלארק ונעמה שפיר שקמה מהספסל, הצליחו להקטין מעט, אבל ישראל המשיכה לרדוף ללא סיכוי. טורקיה המשיכה לברוח והגיעה כבר ל-20 נקודות יתרון, כשישראל לפחות עברה את רף 50 הנקודות.

בבית משחקות גם רומניה ובוסניה, כאשר הראשונה בכל בית תבטיח לעצמה מקום באליפות אירופה ושש הסגניות הכי טובות (מתשעת הבתים) תעפלנה אף הן. המשחק הבא יהיה בבית מול רומניה ביום רביעי.

קלעו לנבחרת ישראל: אלישה קלארק 17 נקודות, שי דורון וקטיה לויצקי 10 כל אחת, נעמה שפיר 6, ליעד סואץ קרני 4, קטיה אברמזון ושירן צעירי 3 כל אחת, אופיר בנט, נעמי קולודני, בר גילינסקי וטל לב שותפו ולא קלעו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
seperator

עדן ענבר: "זה היה בשבילנו חוויה מורכבת, אולם עוין, הבנות נתנו 40 דקות של מלחמה, שמרו על תוכנית משחק, ידענו שאנחנו לא יכולים למנוע הכל. הן קלעו ב-60 אחוז משלוש. חבל לי שההפרש בסיום מ-11 הפרש במקום שיירד ל-7 עלה לאזור ה-20, אבל שיחקנו נגד קבוצה טובה ואין לי מה לומר, אני גאה במאמץ שעשינו. המשחק האמיתי שלנו זה ביום רביעי".

שי דורון: "היה משחק קשה כמו שחשבנו, הן קלעו באחוזים שלא ציפינו שהם יקלעו. אנחנו צריכות לצאת מעודדות שאנחנו יכולות לתת פייט לנבחרת כזו, בעבר היינו מפסידים לנבחרת כזו 50 הפרש. המשחק הבא יהיה מעניין, יהיה הרבה יותר קשה לשחק מולנו. אני מקווה שאני אשחק טוב יותר ואעזור לנבחרת יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully