וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בדיקה מכרעת לדגן יבזורי, שעלול להיעדר כחודש

21.11.2015 / 23:06

הגארד, שפצוע בקרסול, עלול להזדקק לניתוח ובמכבי תל אביב עדיין מתלבטים. אוחיון, סמית' ואונואקו לא נרשמו למשחק מול מכבי חיפה (21:05, ערוץ 1). נס ציונה - ראשון לציון (19:35, ספורט 5)

עריכה: טל רזניק

המחזור השמיני בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב, אחרי ההפסד במשחק הבכורה של ז'אן טבק ביורוליג, תארח ביד אליהו את מכבי חיפה, שלה כמו ליריבתה רק שני הפסדי ליגה. חיפה לא ניצחה מעולם ביד אליהו בליגה הסדירה. עירוני נס ציונה, שפתחה את העונה בצורה לא טובה והסתבכה בתחתית, תנסה להפתיע בביתה את מכבי ראשון לציון בדרבי הכתומות.

אלכס צ'וברביץ' מכבי חיפה מול רוברט רות'בארט הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מצפה לקרב מתחת לסלים. צ'וברביץ'/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - מכבי חיפה (21:05, ערוץ 1)

הבכורה של ז'אן טבק במכבי תל אביב ביום חמישי השאירה הרבה מקום לאופטימיות אצל האוהדים הצהובים, אך למרות השיפור המסוים באנרגיות ובנחישות, יצאה דווקא צסק"א מוסקבה עם ניצחון מיד אליהו. בעקבות התוצאות ביום שישי ביורוליג הסיכוי של הקבוצה של טבק לעבור לשלב הטופ 16 קטן עוד יותר, ונראה כעת כי המשך העונה האירופית ביורוקאפ מתקרב מיום ליום. בינתיים יצטרכו הצהובים לעבור את המשוכה של מכבי חיפה, אחת הקבוצות הקשוחות והאגרסיביות בליגת העל, כדי לשמור על המקום הראשון בטבלה. הנתון שאותו מכבי תל אביב תשמח לשמוע הוא המאזן הביתי שלהם נגד חיפה בליגה הסדירה - 52 משחקים, 52 ניצחונות, למרות ששלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים נגמרו בפחות מ-5 נקודות הפרש. מכבי תל אביב לא רשמה למשחק את יוגב אוחיון, שנפצע מול צסק"א מוסקבה ביום חמישי, את דווין סמית' ואת ארינזה אונואקו.

בתוך כך, דגן יבזורי יעבור מחר בדיקה כדי לקבוע את מצב הפציעה שלו בקרסול. אם יוחלט על ניתוח, השחקן יזדקק לזמן החלמה של כחודש. כרגע אין החלטה סופית לנתחו, והשחקן נרשם למשחק הליגה מחר מול מכבי חיפה. כפי שפורסם כאן, במכבי לא מרוצים מקצב החלמתו של פבראני, והוא צפוי לעזוב את הקבוצה בתקופה הקרובה.

החלק הראשון של העונה של מכבי חיפה ממשיך להראות טוב מאוד. הקבוצה של רמי הדר העלתה את רצף הניצחונות הביתיים שלה מהעונה שעברה ל-11 כשגברה על הפועל חולון בשבוע שעבר, ונשארה צמודה לחלק העליון של הטבלה, כשבאמתחתה רק שני הפסדים, בדיוק כמו למכבי תל אביב, רק שלחיפה משחק אחד פחות. הירוקים מגיעים למשחק אחרי החזרה של וויל גרייבס לסגל בשבוע שעבר נגד חולון, כשהגארד-פורוורד קיבל רק 10 דקות וענה ב-7 נקודות. גרייבס צפוי לקבל דקות נרחבות יותר נגד הצהובים כדי להגדיל את התפוקה ההתקפית של הקבוצה, שמסתמכת בעיקר על גרגורי ורגאס, שסובל מפציעה בעיניו אך ישחק עם משקפיים מיוחדות, ועוז בלייזר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
דריל מונרו שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים. קובי אליהו
רוצים לחזור לנצח בליגה. דריל מונרו וחבריו/קובי אליהו

עירוני נס ציונה - מכבי ראשון לציון (19:35, ספורט 5)

שני ניצחונות בשבעת מחזורי הפתיחה גורמים לאי שקט במועדון הכתום, שכבר ביצע שינוי אחד אחרי שלושה מחזורים כשצירף את איבן אסקה על חשבונו של רוסקו סמית'. בנס ציונה רואים את המשחק נגד היריבה מהעיר הסמוכה כאחד החשובים בסיבוב הזה, לאחר התבוסה למכבי אשדוד במשחק הקודם, כשלאחריו ישארו לשחקנים של נדב זילברשטיין עוד שני משחקי חוץ בחיפה ובאילת ובתווך משחק ביתי נגד עירוני נהריה. במסגרת השינויים שמתכננים הכתומים צפוי הגארד קמרון ג'ונס לעזוב, לאחר שלא הצליח להשתלב. יובל נעימי עדיין סובל מפציעה במפשעה, ובמועדון מקווים שיוכל לשחק כפי ששיחק נגד מכבי אשדוד.

"מצפה לנו משחק קשה מאוד מול יריבה קשוחה שנמצאת במומנטום טוב", אמר שחקן נס ציונה יחזקאל סקוורר לקראת המשחק, "כדי לנצח נצטרך להיות יותר קשוחים ולהציג הגנה טובה יותר מאשר במשחק האחרון".

מאז החלה מכבי ראשון לציון את משחקיה באירופה עומד המאזן שלה בליגה על ניצחון אחד ושני הפסדים. בשבוע החולף הפסידו הכתומים למכבי תל אביב אחרי שפתחו את המשחק בצורה רעה מאוד והקאמבק שלהם נקטע בשניות הסיום, וביום רביעי ניצחו השחקנים של שרון דרוקר ביורופקאפ את בי סי קאלב קארמו האסטונית, לא לפני ששמטו יתרון דו ספרתי בדקות הסיום ונחלצו עם הניצחון על הבאזר. גם בראשון מייחסים חשיבות רבה למשחק נגד היריבה הכתומה, כשהם יודעים שהפסד ירחיק אותם מחבורת הצמרת. הקבוצה תצא בשני לרוסיה שם תפגוש ביום רביעי בצהריים את ייניסי קרסניורסק המקומית.

"מצפה לנו עוד משחק לא קל, אני בטוח שנס ציונה תבוא רעבה לנצח", אמר שחקן ראשון לציון מארק ליונס לקראת המשחק, "אנחנו ממשכים לעבוד קשה ולשחק ביחד על מנת לשמור על המקום שלנו. כל ניצחון הוא חשוב ומשמעותי ונצטרך להגיע לנס ציונה מלאים באנרגיות ומפוקסים בכדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully