וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג הישראלי במאלי: מאנשי מחלקת הנוער של הפועל ירושלים

21.11.2015 / 15:19

שמואל בן הלל, ששימש בוועד המנהל של מחלקת הנוער האדומה, נרצח במתקפת הטרור בבמקו. מנכ"ל האלופה גיא הראל: "המומים וכואבים את מותו", יו"ר מחלקת הנוער יובל קורן: "בן אדם מדהים"

צילום: רויטרס, עריכה: מרום שפיצר

ההרוג הישראלי במתקפת הטרור אתמול (שישי) בבמקו, בירת מאלי, הוא שמואל בן הלל, ששימש בוועד המנהל של מחלקת הנוער בהפועל ירושלים.

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל אמר לוואלה ספורט: "שמואל היה אדם משכמו ומעלה. איש ערכי ואיש חינוך שלא פוגשים בכל יום. אנחנו המומים וכואבים את הירצחו. תרומתו להפועל ירושלים הייתה בזרוע הכי חשובה במועדון - במחלקת הנוער. שמואל, יחד עם יובל קורן ודניאל ששר הם האחראיים על בניית התוכנית ניהולית, הגדרות ערכי המחלקה וחינוך הדורות הבאים קודם כל כבני אדם ורק לאחר מכן כשחקני כדורסל. הלב כואב. אנו משתתפים בכאב המשפחה ונדאג לכבד את זכרו בדרך הראויה ביותר".

יובל קורן, יו"ר מחלקת הנוער בהפועל ירושלים, סיפר לוואלה! חדשות: "הוא בן אדם מדהים, הוא עזר לנו לכתוב את הקוד האתי של מחלקת הנוער, הוא היה במקצועו יועץ חינוכי, זה גם מה שהוא עשה במאלי, הבן שלו שיחק אצלנו כדורסל, היום בבוקר התקשרו לעדכן אותנו, אני די המום מהסיפור רק עכשיו שמעתי. מחכים לראות מתי תהיה הלוויה ומתי תגיע הגופה לארץ."

על פי קרובי משפחתו, גופתו של בן הלל זוהתה על ידי שר בממשלה שעבד עמו. ממשרד החוץ נמסר כי ישראלי נוסף שהיה בבית המלון חולץ בשלום.

המתקפה החלה כשכמה חמושים מארגון "אל-מוראביטון" המזוהה עם אל-קאעדה פרצו אתמול בבוקר לבית המלון "רדיסון בלו" בבמקו. החמושים פתחו בירי ולקחו 170 בני ערובה, מתוכם 140 נופשים ו-30 עובדים. לפחות 20 בני אדם נהרגו במתקפה, ככל הנראה שניים מהם מחבלים. בין ההרוגים גם אזרחי צרפת, בלגיה, סין ורוסיה.

חמושים השתלטו על בית מלון "רדיסון בלו" בבמאקו שבמאלי ולקחו 170 בני ערובה. 20 בנובמבר 2015. AP
חמושים השתלטו על בית מלון "רדיסון בלו" בבמאקו שבמאלי ולקחו 170 בני ערובה. 20 בנובמבר 2015/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully