וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "מסי? לקראת המשחק נדע". בניטס: "אנחנו פייבוריטים"

600 מיליון צופים ב-170 מדינות מחכים לקלאסיקו (ש', 19:15, ער' 50): סידורי האבטחה המיוחדים, ההימורים הכי פרועים (כמה שווה גול של מסצ'ראנו ו-1:6 לבלאנקוס?) ומה הקשר ל-2:6 האגדי מ-2009? סטויצ'קוב מזהיר: "זה יכול להפוך לגיהנום עבור ריאל"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

600 מיליון צופים ב-170 מדינות. אלו הן ההערכות לקראת המשחק הגדול של ספרד ואירופה כולה, הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה, שייערך מחר (שבת, 19:15, ערוץ 50) בסנטיאגו ברנאבו. אלופת אירופה, שטיפסה במחזור האחרון למקום הראשון בטבלה על חשבון יריבתה הגדולה, תנסה לצאת עם תוצאה שתשאיר אותה בפסגה ואולי אף לברוח מהבלאנקוס, שמצדם מקווים להתאושש במהרה. זה יהיה הקלאסיקו ה-86 שתארח ריאל בליגה, כאשר המאזן עומד על 52 ניצחונות לזכותה, 18 לזכות ברצלונה ו-15 תוצאות תיקו ויחס השערים מצביע על 99:179 ללבנים במשחקים האלה.

האבטחה סביב המשחק נמצאת בשיאה והמוזיאון של ריאל מדריד, שבדרך כלל פתוח גם בימים של משחקי בית עד שעה מסוימת, יהיה סגור למבקרים, זאת בשל העובדה שהסיור במוזיאון כולל גם כניסה לכמה מקומות באצטדיון. ריאל ביטלה כבר מיום חמישי ועד לאחר סיום המשחק את כל האירועים הנלווים שהיו אמורים להתקיים בברנבאו, שכן איש לא הורשה להיכנס עם תיק לאזור האצטדיון. השערים ייפתחו מחר שעתיים לפני שריקת הפתיחה, על מנת שכוחות הביטחון יוכלו לבדוק את האוהדים ולהיערך בצורה נכונה. טבעות האבטחה שיוצבו סביב האצטדיון ייפתחו חמש שעות לפני המשחק.

מה לגבי סכנויות ההימורים? שם נותנים עדיפות לריאל מדריד. הבלאנקוס מקבלים יחס של 2.48 לניצחון, בעוד היחס על בארסה עומד על 2.71. תיקו ייתן יחס של 3.63. ויש הימורים פרועים יותר: אם תהמרו שמסצ'ראנו יכבוש ראשון וריאל תנצח 1:6 או 2:6, היחס שתקבלו יהיה 10,001 יורו על כל יורו של השקעה. אם רונאלדו יכבוש וריאל תפסיד 7:1, תקבלו יחס של 1 ל-5001. מחפשים משהו קצת יותר מציאותי? אפשר להמר על ראמוס ככובש ראשון (1 ל-21) או על פיקה (1 ל-34). אגב, אם תהמרו על אפס קרנות במשחק, היחס עומד על 1 ל-81 והיחס על אפס כרטיסים הוא 1 ל-34.

חאבייר מסצ'ראנו, ברצלונה. GettyImages
שער שלו ו-1:6 לריאל? נשמע מעניין. מסצ'ראנו/GettyImages

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס, שיהפוך למאמן ה-43 של הלבנים שמוביל אותם אל הקלאסיקו, נשמע בטוח בקבוצתו במסיבת העיתונאים: "אנחנו פייבוריטים, כי אנחנו בבית ומול האוהדים שלנו. אנחנו מאמינים בעצמנו לחלוטין. יהיה קשה, אבל האוהדים יהנו. את ברצלונה צריך לתקוף כדי להכניע".

על הכוכב הגדול שלו אמר בניטס: "כריסטיאנו הוא שחקן מרכזי אצלנו ואני בוטח בו באופן מוחלט. הוא יכבוש עוד המון שערים והכי חשוב שהוא ירגיש בנוח. לריאל יש סגנון משחק מסוים ואנחנו הולכים איתו, לא משנה מי היריבה. אנחנו לא בודקים לראות מי כשיר אצל היריבה, אלא צריכים לעשות דברים בדרך שלנו".

עוד באותו נושא

ריאל מדריד - ברצלונה: בנזמה בספק להרכב, מסי צפוי לפתוח

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. Robert Cianflone, GettyImages
המאמן ה-43 שמוביל את ריאל לקלאסיקו. בניטס/GettyImages, Robert Cianflone

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, אמר במסיבת העיתונאים שלו: "אנחנו מרגישים טוב, כי יש לפנינו משחק מיוחד. אנחנו במקום טוב בטבלה והשחקנים שלנו מחלימים. התחושות לגבי מסי טובות מאז שהוא שב לאימונים. הוא מתאושש ונכנס לקצב, אבל רק לקראת המשחק נדע סופית". אגב, אם מסי יכבוש הוא ישבור שוויון עם די סטפנו ויהפוך למלך שערי הקלאסיקו בליגה עם 15 כיבושים.

המאמן הוסיף: "ברור לכולם שהוא לא כשיר ב-100 אחוז, כי הוא היה בחוץ תקופה ממושכת, אבל הוא כל כך חשוב לנו, כך שנהדר שהוא חזר. ההרכב עוד לא סגור ולקראת המשחק אדבר עם ליאו ונחליט איך לשלב אותו. רק השחקן יודע איך הוא באמת מרגיש, אבל אם מסי או בלעדיו, נצטרך לדעת להסתדר". לואיס אנריקה נשאל האם הוא מתרגש מהמשחק והשיב: "אני קרחון. מגזימים לגבי חשיבות המשחק. לא אגן על היריבה הנצחית שלנו, אבל הרבה אנשים מגזימים. המשחק הזה לא יקבע כלום, הוא רק אטרקטיבי".

בספרד עוסקים רבות בקרב בין שני המאמנים, שיהיה המפגש הכל-ספרדי הראשון על הקווים בקלאסיקו מאז ה-2:6 האגדי שהנחיתו ברצלונה ופפ גווארדיולה על ריאל וחואנדה ראמוס ב-2009. זו תהיה הפעם ה-49 בה שני מאמנים שני מאמנים ספרדים יובילו את ריאל ובארסה לקלאסיקו, כאשר המאזן עד היום עומד על 24 ניצחונות לבלאנקוס במצבים כאלה, מול 13 של הקטאלנים ו-11 תוצאות תיקו. הפעם האחרונה שמאמן ספרדי של ריאל השיג ניצחון על מאמן ספרדי של ברצלונה הייתה בעונת 2001/02, כאשר ויסנטה דל בוסקה גבר 0:2 בבית על צ'רלי רקסץ'.

ניימאר שחקן ברצלונה. AP
בברזיל היה לא פחות קשה. ניימאר/AP

ניימאר, שניצח שלושה מארבעת משחקי הקלאסיקו שלו עד היום וכבש מול ריאל שני שערים, לא חושש יותר מדי מהביקור בברנבאו: "אני מקווה שאתן את הקלאסיקו הכי טוב שלי עד כה. אני רגיל לשחק בסביבות עוינות. בברזיל, יש המון משחקים עם יריבויות גדולות כאלה. המשחקים עם סנטוס מול סאו פאולו או פלמיירס הם מאוד קשים".

מי שצפוי לספוג המון בוז מהקהל המקומי במדריד הוא הקטאלני הגאה, ג'רארד פיקה. ב"מארקה" טוענים ש"מחכה לו קבלת פנים כמו שפיגו קיבל" ואילו ברנד שוסטר, שעבר בשתי הגדולות של ספרד, אמר: "בלי שחקנים כאלה, כל העסק הזה היה הרבה יותר משעמם". אקס ברצלונה, חריסטו סטויצ'קוב הבולגרי, מאמין בקטאלנים: "המשחק הזה יכול להפוך לגיהנום עבור ריאל. אם בארסה תנצח בברנבאו, הלחץ במדריד יהפוך לבלתי נסבל".

חאמס וקסימיירו משתעשעים על חשבון רונאלדו באימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully