וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: לה קורוניה ניצחה את סלטה ויגו 0:2 בדרבי

לוקאס פרס (23) ושער עצמי אומלל של ג'וני קסטרו (93) הכריעו את הדרבי של גליסיה, נוליטו החמיץ פנדל. סוסיאדד גברה 0:2 על סביליה במשחק הראשון שאחרי פיטוריו של דייויד מויס

one

כשהקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה תופס את מקומו, שאר המשחקים בספרד מקבלים פחות אור זרקורים, אך היום (שבת) נערכו ארבעה משחקים נוספים במסגרת המחזור. בריאל סוסיאדד יצאו לדרך חדשה ללא דייויד מויס שפוטר ועשו את זה בצורה מוצלחת עם 0:2 על סביליה. אספניול ניצחה 0:2 את מלאגה וברחה מהתחתית. דפורטיבו לה קורוניה גברה 0:2 בדרבי של גליסיה על סלטה ויגו ואילו ולנסיה נפרדה ב-1:1 מאכזב מלאס פלמאס.

ויקטור סאנצ'ס שחקן אספניול (ימין). GettyImages
אספניול חוגגת. צילום:/GettyImages

ריאל סוסיאדד - סביליה 0:2

שערים מאוחרים של אימנול אגירצ'ה (73) וצ'אבי פרייטו (77) העניקו לסוסיאדד ניצחון תחת המאמן החדש אוסביו, שהחליף את דייויד מויס המפוטר. האנדלוסים לא ידעו לנצל את הניצחון על ריאל מדריד בשביל ליצור תנופה או מומנטום חיובי ונותרו במרכז הטבלה.


אספניול - מלאגה 0:2

הקבוצה של סרחיו הצליחה לברוח מהתחתית והשיגה 3 נקודות אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון. הרנן פרס כבש צמד (6 ו-20) והשאיר את מלאגה החלשה על חמישה שערי זכות בלבד העונה במאזן מביך.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לוקאס פרס דפורטיבו לה קורוניה. GettyImages
הדרבי שלו. לוקאס פרס/GettyImages

לה קורוניה - סלטה ויגו 0:2

חגיגה של הכחולים-לבנים בדרבי, שם דפור קטעה רצף של שני הפסדים מול סלטה ובעיקר, רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, בעוד האורחת ממשיכה לאבד גובה אחרי פתיחת עונה נהדרת. לוקאס פרס כבש את הראשון (23) ומיד לאחר מכן, חרמן לוקס הדף פנדל של נוליטו, שפספס צ'אנס להשוות. שלוש דקות בתוספת הזמן, ג'וני קסטרו ניסה להחזיר כדור לשוער סרחיו אלבארס, אולם השניים התבלבלו והכדור התגלגלו לאיטו פנימה בשער עצמי מטופש במיוחד, שהכריע את המשחק סופית.

ולנסיה - לאס פלמאס 1:1

דווקא אחרי תקופה מוצלחת, העטלפים שוב הלכו אחורה, עם תיקו מאכזב מאוד מול העולה החדשה, שטיפסה אל מעל הקו האדום ושלחה מתחתיו את מלאגה. פאקו אלקאסר עוד העלה את ולנסיה ליתרון מוקדם (8), אולם ג'ונתן ויירה איזן (57) והמארחים לא הצליחו לכבוש שער ניצחון למרות לחץ כבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully