וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: ליאור אליהו עשוי לחזור לסגל ירושלים נגד אילת

20.11.2015 / 16:02

האלופה תארח את סגניתה (20:00, ספורט 5), ועשויה לקבל בחזרה את הפורוורד שלה, שהתגבר על הפציעה. בני הרצליה מחכה להפועל תל אביב (18:15, ספורט 5)

one

בווידיאו: ההפסד של ירושלים במחזור האחרון ביורוקאפ

הפועל ירושלים - הפועל אילת (20:00, ספורט 5)

שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים, כולל שני הפסדי ליגה רצופים, הוציאו את הפועל ירושלים מהיכולת הטובה של פתיחת העונה שלה, וכעת האדומים מגיעים למשחק הבית נגד אילת בסוג של משבר. במועדון יודעים שהדחה מוקדמת מהיורוקאפ, שתהפוך לממשית אם השחקנים של דני פרנקו יפסידו את משחק החוץ בליטא ביום שלישי, תהפוך לכישלון הראשון העונה, אך במקביל עליהם לעצור את כדור השלג כבר בליגה. מי שעשוי לשוב לסגל הוא ליאור אליהו, שחזר לאימונים כבר במהלך השבוע, ואם לא ישחק נגד אילת יחזור בוודאות גדולה יותר נגד נפוטנאס קלייפדה ביורוקאפ. חזרה של אליהו לסגל אפשר לפרנקו לשחק בהרכבים שונים יותר בחוק הרוסי, ואם לא יוכל לשחק, האדומים ישארו עם שלושה ישראלים בכירים ברוטציה - בר טימור, דיאור פישר ורפי מנקו.

החלפתו של אריק שיבק בעודד קטש הוכיחה את עצמה בהפועל אילת, לפחות בכל הקשור לשינוי במצבת הניצחונות. מאז ששב המאמן שפתח את העונה בהפועל תל אביב לעיר הדרומית השיגה אילת שני ניצחונות, יצאה מהמקום האחרון בטבלה, בו שהתה במשך מחזור אחד, והיא יודעת שאם תצליח להפתיע את ירושלים בחוץ, תשוב לאזור מרכז הטבלה ותחל את הדרך לצמרת. באילת עדיין לא ביצעו שינוי בסגל מתחילת העונה, ולמרות החילופים בעמדת המאמן הפורוורד סי ג'יי לסלי לא שיפר את יכולתו עם 7.5 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-21 דקות בממוצע למשחק מאז חזרתו של קטש. מי שכן מוצאים את עצמם במשחקים האחרונים הם אפיק ניסים שרושם 13.5 נקודות ו-5 אסיסטים, אלישי כדיר עם 13 נקודות ו-7 ריבאונדים ועמית שמחון עם 18 נקודות ו-4 ריבאונדים.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
ירושלים צריכה אותו בחזרה. אליהו/נועם מושקוביץ

בני הרצליה - הפועל תל אביב (18:15, ספורט 5)

רצף שלושת הניצחונות של בני הרצליה נקטע ביום שלישי כשהקבוצה של מיקי גורקה לא יכלה להפועל אילת בחוץ, ורשמה את הפסדה הרביעי העונה. בהרצליה היו מאוכזבים מהמוכנות המנטאלית של השחקנים באילת, ומהעובדה שלמרות שביצעו קאמבק ברבע הרביעי, והיו במרחק נגיעה מלהפוך את המשחק, איבדו ריכוז ואת המשחק. בקבוצה מגדירים את המשחק כסוג של משחק עונה, שניצחון בו ירחיק אותם מהתחתית, כשלפניהם רצף משחקים בו הם יכולים לנצח. אחד הסימנים המעודדים במועדון הוא המשחק החיובי של מורן רוט שחזר לחמישייה ורשם 10 נקודות ו-5 אסיסטים, במשחקו הטוב ביותר מאז המחזור הראשון.

כמו באילת, גם חילופי המאמנים בהפועל תל אביב מסתמנים כמוצלחים, כשהשחקנים של שרון אברהמי הצליחו לרשום בשלישי את ניצחונם השני בשלושה משחקים מאז מונה המאמן במקומו של עודד קטש. בהפועל היו מרוצים מהיכולת של רוברט רות'בארט, ג'ון וויליאמסון ותמיר בלאט, שלושה שחקנים שלא מגלים יציבות מאז תחילת העונה, ויודעים שאם ימשיכו במגמה החיובית, לצד הכושר הנהדר של טיילור באטל וכריס אוונס, הם מסוגלים לצאת עם ניצחון בהרצליה ולחזור למרכז הטבלה. ג'ף אלן, שלא מגלה יציבות, נשאר בינתיים בסגל, אך במועדון בוחנים את השוק ואם ימצאו שחקן מתאים במקומו, עשויים להחליפו. רביב לימונד ימשיך להעדר מהסגל של האדומים בשל פציעה, ועשוי לחזור לשחק נגד הפועל ירושלים בשבת הבאה.

"עשינו הכנה טובה לקראת המשחק, והשחקנים יודעים מה אנחנו והאוהדים מצפים מהם להראות", אמר המאמן שרון אברהמי לקראת ההתמודדות, "זה משחק חשוב עבורנו לקראת סדרת משחקי הבית, ואני מקווה שנחזור עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully