וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "הקבוצה לא במצב פיזי למשחקים כאלה, נגמרה לנו האנרגיה"

19.11.2015 / 23:16

מאמן מכבי ת"א ניסה להסביר את ההפסד לצסק"א והקריסה ברבע האחרון, אך הוסיף: "מרוצה מהמאמץ שראיתי". רנדל: "אי אפשר לצפות שנעשה הכל טוב כל כך מהר". הסיכויים להעפיל לטופ 16 קלושים

עריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב קיוותה לצאת לדרך חדשה עם ז'אן טבק במשחק הבכורה שלו, אך נחלה הערב (חמישי) את הפסד היורוליג החמישי שלה כשנכנעה בהיכל 88:82 לקבוצה החזקה של צסק"א מוסקבה. הצהובים נראו טוב בהרבה מהמשחקים הקודמים והיו צמודים מאוד לרוסים במשך שלושה רבעים, אבל לא הייתה להם תשובה למילוש תאודוסיץ' הנפלא ששסיפק שורה סטטיסטית של 25 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

הצהובים כעת במצב קשה מאוד בבית עם חמישה הפסדים וניצחון בודד. מכבי צריכה כעת עוד שלושה ניצחונות לפחות כדי להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לטופ 16, אך זקוקה גם להפרשים גבוהים מ-11 נקודות מול דרושפאקה ומלאגה. בקיצור, הסיפור מסובך למדי.

אוהדי מכבי מזדהים עם קורבנות הטרור בפריז/ברני ארדוב

"אני לא מרוצה מההפסד, אבל אני כן מרוצה מהמאמץ שראיתי מהקבוצה במחצית הראשונה מול יריבה מצוינת. צריך יותר אינטנסיביות, אנחנו נתאמן על זה", אמר בסיום ז'אן טבק.

המאמן החדש הוסיף: "ההתחלה הייתה קשה, אבל ניסינו להילחם ושלטנו ברבע הראשון בפן הפיזי. היינו שווים לצסק"א במחצית הראשונה, קשה להעביר דברים מהאימונים למשחק אחרי מעט זמן, בעתיד האימונים יהיו יותר אינטסיביים".

על ג'ורדן פארמר שמיעט לשחק: "בשבילי לא משנה מי פתח בחמישייה, משנה מי מסיים את המשחק. יש רק דרך אחת לתקן - צריך לשחק חזק ולשחק כקבוצה. נצטרך לעשות דברים טוב במשך כל המשחק, כי כרגע הקבוצה לא במצב פיזי למשחקים כאלה. אני חושב ששמרנו טוב בהתחלה, כשנגמרה לנו האנרגיה, פשוט קרסנו".

על הקהל והאווירה: "הייתי כאן כמה פעמים, יותר קל לשחק עם הקהל הזה ולא נגדו". על המשחק הבא מול מלאגה: "אנחנו מכירים את מלאגה טוב, אני מכיר את המאמן שלה ואת מה הוא יודע".

עוד באותו נושא

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה לצסק"א מוסקבה 88:82

לכתבה המלאה
ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"קשה להעביר דברים מהאימונים למשחק אחרי מעט זמן". טבק/ברני ארדוב

בריאן רנדל, מנקודות האור של הצהובים הערב, הוסיף: "ניסינו ללחוץ בהגנה, קיצרנו את הרוטציה ואלו ששיחקו עשו עבודה טובה. היו לנו כמה דקות לא טובות והם ניצלו את זה לברוח. המפתח הוא הגנה, אי אפשר לצפות שנעשה הכל טוב כל כך מהר, נצטרך לשים יותר דגש על הגנה ולעבוד חזק בפן הזה. הערב עשינו דברים טובים, אבל היינו צריכים לעשות יותר. נצטרך להמשיך להיות מפוקסים, אחרי יומיים עם המאמן החדש, אני מרוצה ממה שהוצאנו בסופו של דבר".

גיא פניני: "באנו עם המון רצון לנצח את המשחק ולא משנה מאמן חדש או לא מאמן חדש. רצינו מאוד לנצח את המשחק הזה בטח אחרי הפסד פה בהיכל בשבוע שעבר. מבחינת אנרגיות ומבחינת רצון אי אפשר לבוא בטענות לאף אחד. הייתה קצת עייפות בסוף ודברים קטנים ניצחו להם את המשחק. טבק דורש הרבה משמעת הגנתית, ואני בטוח שעם הזמן נעבוד וניכנס לשיטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully