וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים חוששת: "ההגנה התפרקה, חייבים לחשוב מה לא עובד"

19.11.2015 / 8:38

אכזבה עצומה בקרב האדומים אחרי ההפסד לניז'ני נובגורוד, פרנקו מוטרד מהפציעות: "לא ידענו שזה יימשך ככה. אם היינו יודעים, אולי היינו מחתימים שחקן נוסף". ג'נינג: "אנחנו נותנים הנחות ליריבות בהגנה"

one

לא מעט לחץ שורר בהפועל ירושלים, אחרי ההפסד אמש (רביעי) 74:70 מול ניז'ני נובגורוד, שהקטין עוד יותר את הסיכויים להעפיל לשלב הבא ביורוקאפ. בשיחות פנימיות הביעו ראשי הקבוצה חוסר שביעות מהמאזן באירופה, העומד על ארבעה הפסדים ושני ניצחונות. בירושלים ממשיכים להיות מודאגים ממשחק ההתקפה החלש של הקבוצה ומהאחוזים הנמוכים מחוץ לקשת, על אף צירופו של מאט ג'נינג.

המאמן דני פרנקו סבור כי הפציעות הרבות בסגל, בין היתר של דונטה סמית' שלא לגמרי כשיר, פגעו בקבוצה. "לכל אחד יש את הפציעות שלו, כל אחד מגיב לפציעה בצורה שונה", אמר. "אנחנו נמצאים בסיטואציה לא טובה מבחינת פציעות בסגל השחקנים, אבל אנחנו צריכים להתעסק במי שיש ולא במי שאין. זו תקופה שהיא בעייתית בשבילנו, לא ידענו שהפציעות האלה ימשכו כל כך הרבה זמן".

ליאור אליהו דיאור פישר הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפציעות משפיעות? אליהו עם פישר/ברני ארדוב

פרנקו הוסיף כי אולי היה צריך לחזק את הקבוצה בשחקן נוסף: "אולי אם היינו יודעים את זה אז היינו מביאים עוד שחקן לתקופה הזאת, כי המשחקים האלה כרגע חשובים".

אי ג'יי רולנד סיכם: "ניז'ני פירקה לגמרי את ההגנה שלנו. נאלצנו להחליף על חסימות, לעשות רוטציה, הם קלעו, ניז'ני קבוצה מאוד ממושמעת, שילמנו את המחיר על ההגנה שלנו".

על החלטותיו בשניות האחרונות וההחטאה הקריטית בהתקפה האחרונה של ירושלים הוסיף רולנד: "רציתי לדאוג להזדמנות נוספת לריבאונד אם אחטיא את הקליעה, בגלל שהיינו בפיגור רציתי שנוכל לקבל פוזשן נוסף, כולם ידעו בקבוצה שזה מה שאני רוצה".

מאט ג'נינג הוסיף: "נתנו לניז'ני לקלוע המון זריקות פנויות במחצית הראשונה, אנחנו חייבים לבחון את ההגנה שלנו, לחשוב מה לא עובד ואיך לא לתת ליריבה הנחות בהגנה שלנו. אנחנו צריכים להגיע יותר מוכנים למשחקים. צפוי לנו חודש מטורף ודברים יקרו. יש עוד משחקים ואין ספק שהקבוצה הזאת יכולה להגיע לשלב הבא".

בשבוע הבא, הקבוצה של דני פרנקו יוצאת למשחק חוץ חשוב מול נפטונאס קלייפדה. מולה, כך מסתמן, תצטרך ירושלים להיאבק על המקום הרביעי. "אנחנו חייבים לבוא למשחק הזה כאילו אין מחר. כל משחק הוא קריטי עכשיו", ציין גורם בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully