וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "פגשנו קבוצה גדולה, קשה לנצח רק עם ארבע שלשות"

18.11.2015 / 23:24

מאמן הפועל ירושלים לא מתרץ את ההפסד לניז'ני נובגורוד ויודע שקבוצתו לא הייתה מספיק טובה: "שיחקנו עם מה שיש לנו, אבל זה לא הלך לנו בגלל ההתקפה. אם ננצח בנפטונס הכל יכול להשתנות"

one

בווידדו: תקציר ההפסד של הפועל ירושלים לניז'ני נובגורוד

אחרי עוד הפסד של הפועל ירושלים ביורוקאפ, הפעם 70:74 לניז'ני נובגורוד, מנסים בקבוצה להבין איך מתקדמים מכאן ואיך הולכת להיראות העונה האירופית שלהם. דני פרנקו יודע שעם התקפה חלשה כמו שהייתה לו במשחק הערב, קשה מאוד לנצח.

"למה זה לא הלך היום? בגלל ההתקפה", הודה המאמן. "קלענו ארבע שלשות, וקשה לנצח כך. עוד שלשה אחת או שתיים היו עושות את ההבדל. למרות ההפסד, היה קרב טוב. פגשנו קבוצה גדולה, אבל נלחמנו. השחקנים הראו שהם רוצים להשאיר הכול על המגרש, וזה אמנם לא מקדם אותנו בשלב הזה, אבל בטווח ארוך אני מאמין שיהיו תוצאות. יש לנו ארבעה משחקים ביורוקאפ, וקשה לדעת את הסיכויים בשלב הזה"

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יודע שההתקפה לא תפקדה. פרנקו/ברני ארדוב

על המהלך האחרון והמשחק עצמו: "הייתה לרולנד אופציה אחת ללכת לסל, המטרה היא לא להחזיק את הכדור, הוא בחר לעשות ככה ואני הולך איתו, אני סומך על ההחלטות שלו. עשינו הרבה מאוד התאמות במחצית, הבעיה לא הייתה בגנה, אלא בהתקפה במחצית השניה, היו לנו כמה זריקות טובות שהחטאנו. שיחקנו היום עם מה שיש לנו, שבעה שחקנים שנשחקו לגמרי והשאירו הכל עד לשנייה האחרונה על המגרש, אז אני לא בא לאף אחד בטענות. זה שחבוסטוב עשה 7/8 משלוש זה לא אומר שהוא עשה את זה בכל משחק, כנראה הוא היה חם. שבוע הבא יש לנו משחק שאם אנחנו מנצחים אותו אז הכל כבר תלוי בנו, ניצחנו את נפטונס פה בבית, אם ננצח שם זה פותח לנו את הבית, זה ישאיר אותנו לא רק בתמונה, אלא גבוה"

מאט ג'נינגס, שסיים עם 7 נקודות בלבד באחוזים לא טובים: ""הפסד לא נעים. נתנו להם לקלוע הרבה בהתחלה והיה לנו קשה לחזור. ניסינו, אבל זה כבר היה קשה. חסרים לנו שחקנים רבים כמו יותם הלפרין וליאור אליהו, וכשהם יחזרו אני בטוח שנדע להתעלות בהמשך. מה יקרה הלאה? נצטרך להתעדכן בתוצאות האחרות בבית, ולאחר מכן נעשה כל שביכולתנו כדי להמשיך לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully