וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: אלאנדו טאקר חתם ויחליף את מקיני ג'ונס

19.11.2015 / 10:00

הגארד-פורוורד האמריקאי (31, 1.98) בעל עבר בפיניקס ובמינסוטה יצטרף לקבוצה של נתי כהן לאחר שנאנסי הודיעה לו שהוא רשאי לעזוב. טריי מקיני ג'ונס שוחרר

אלנדו טאקר שחקן פיניקס מול קובי בריאנט שחקן ל.א. לייקרס. GettyImages
יחזק את קרית גת. טאקר מול בריאנט/GettyImages

העולה החדשה לליגת העל מכבי קרית גת החתימה את הגארד-פורוורד האמריקאי אלאנדו טאקר עד תום העונה. שחקן ה-NBA לשעבר היה רשאי לחפש קבוצה חדשה, אחרי שבימים האחרונים נאנסי הצרפתית החתימה במקומו את דרווין קיצ'ן. טאקר עשוי להגיע לישראל כבר בימים הקרובים, ואולי אף לערוך את הבכורה שלו בליגת העל נגד מכבי אשדוד ביום שני. מי ששילם את המחיר בעקבות הגעתו של טאקר הוא טריי מקיני ג'ונס, שלא הרשים מאז תחילת העונה, וכבר היה קרוב לשחרור לפני שבועיים. על שחרורו הצפוי של מקיני ג'ונס פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

טאקר (31, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת וויסקונסין משנת 2007 כשהוא שובר את שיא הנקודות במכללה של מייקל פינלי, ושיא הנקודות בעונה אחת במכללה של דווין האריס. הוא נבחר במקום ה-29 בדראפט על ידי פיניקס ובשלוש עונות בסאנס שיחק רק 47 משחקים, כשאת רוב הקריירה מעביר בליגת הפיתוח. בדצמבר 2009 נשלח בטרייד למינסוטה ושיחק בטימברוולבס ארבעה משחקים בלבד.

אלנדו טאקר שחקן מילווקי. AP
שוחרר מנאנסי. טאקר/AP

בעונת 2010/11 יצא לאירופה ושיחק בלוקומוטיב קובאן, ואת העונה לאחר מכן פתח בגראן קנאריה הספרדית. אחרי ניסיון כושל לחזור ל-NBA הגיע לליגה הסלובקית וזכה באליפות עם אינטר ברטיסלבה, כשעונה לאחר מכן היה מהשחקנים הטובים ביותר באקדמיק סופיה הבולגרית. בעונה שעברה שיחק בבולון מהליגה הראשונה בצרפת, ובקיץ חתם בנאנסי, שפתחה את העונה לא טוב ולכן הוחלט לשחררו. בשבעה משחקי ליגה רשם טאקר 10.9 נקודות ו-2.4 ריבאונדים למשחק. ביורוקאפ שותף בחמישה משחקים וקלע 9 נקודות כשהוא מוריד 3.8 ריבאונדים.

הקבוצה של נתי כהן פתחה את העונה הראשונה שלה בליגת העל עם שני ניצחונות וחמישה הפסדים, כשבשני המשחקים האחרונים, נגד הפועל אילת בבית והפועל תל אביב בחוץ, הם מציגים יכולת לא משכנעת לפרקים ארוכים. בקרית גת שוקלים לבצע שינויים נוספים בסגל בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully