וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "אנחנו עושים עבודה יפה". עידן זלמנסון: "עבדנו בשביל כל סל"

18.11.2015 / 23:02

שביעות רצון במכבי ראשון לציון לאחר ה-66:67 הדרמטי על קאלב קאמרו במחזור הרביעי ביורופקאפ. המאמן: "עמדנו בעוד משחק צמוד וקשה". הפורוורד: "היה משחק אגרסיבי מאוד"

שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים. קובי אליהו
שביעות רצון. שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון ביססה את מעמדה במקום השני בשלב המוקדם ביורופקאפ, כשרשמה הערב (רביעי) ניצחון דחוק, 66:67 על קאלב קאמרו האסטונית במחזור הרביעי בשלב הבתים.

"היה ריפיון כשחשבנו שהמשחק שלנו ביתרון עשר", אמר שרון דרוקר. "אבל על כל סל עבדנו מאוד קשה, ופתאום הם חזרו משתי שלשות ועבירות טכניות. איבדנו שחקנים והייתה התפרקות, אבל אם אני מסתכל על כל המשחק, מעבר לרבע הראשון, עשינו עבודה מצוינת בהגנה. אחרי 48 שעות עמדנו בעוד משחק צמוד וקשה. אנחנו עושים עבודה יפה באירופה וגם בליגה. יש לנו חבר'ה מאוד תחרותיים. לא נוותר, נשחק כל משחק עד הסוף. השחקנים האלו עומדים בעומס קשה, פעם ראשונה שהמועדון עושה את זה לאורך שנים".

עידן זלמנסון הוסיף: "היה משחק מאוד אגרסיבי. התאמצנו, הזענו ועבדנו בשביל כל סל ובשביל כל מהלך בהגנה. אני מאושר שהחברים עשו את העצירות כדי לנצח. הקבוצה מאוד עמוקה, חברים אחד של השני, אני מכיר את שרון לא מהיום ויודע שהוא סומך עליי. אם זה לעלות בשביל ריבאונד או הגנה, אני צריך לעשות הכי טוב שאני יכול, ככה קונים דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully