וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "מאמין ששחקנים לא ינסו לפגוע במסי או בראמוס בכוונה"

חלוצה האורוגוואי של ברצלונה חושב שהמשחק נגד ריאל מדריד לא יהפוך למאבק אישי נגד הפצועים: "אנחנו שחקנים מקצוענים". על היכולת: "עשינו עבודה טובה עד עכשיו גם ללא החסרים".

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ברצלונה וריאל מדריד מתכוננות לקלאסיקו

לואיס סוארס, חלוצה של ברצלונה שנמצא בכושר מצוין, מכין את עצמו ואת קבוצתו לקראת המשחק הגדול ביום שבת נגד ריאל מדריד, ובטוח שתהייה אווירה חיובית שלא תגיע לכדי פגיעה אישית בשחקנים הפצועים שצפויים לשחק, ליאונל מסי וסרחיו ראמוס.

"אנחנו מקצוענים, אך אחד לא ינסה לפגוע בכתף של ראמוס או ברגל של מסי. בסופו של דבר כולנו חברים", הוא מיהר להרגיע. על היכולת של ברצלונה ועל המשחק עצמו אמר: "אנחנו צריכים להיות שמחים על מהתקופה האחרונה שלנו, עשינו עבודה טובה ללא השחקן הטוב בעולם. משחקים כמו הקלאסיקו הם כאלה שמוכרעים על ידי שחקנים גדולים, אבל המשחק הזה לא יקבע להמשך הדרך, יש עוד המון משחקים".

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
רוצה לחזור עם הנקודות. סוארס/רויטרס

החלוץ מרגיש שעבורו יהיה זה משחק מיוחד, מכיוון שאת הופעת הבכורה שלו הוא ערך נגד ריאל מדריד, בסנטיאגו ברנבאו. על עצמו, אמר: "אני בכושר טוב ולהוט להביא את הנקודות חזרה איתנו. נצטרך להיות מרוכזים, ראיתי את ה-5:0 של ברצלונה מלפני כמה שנים וזה השאיר לי זיכרון מתוק".

לגבי סידורי האטבחה סביב המשחק עצמו, מוקדם יותר היום פינתה המשטרה את מלון קוזקו שבמדריד הסמוך לאצטדיון, לאחר שהתקבלה התראה על חבילה לא מזוהה. ההתראה בסופו של דבר התבררה כהתראת שווא והשקט חזר למקום. למרות החששות הכבדים סביב המשחק, נראה שאוהדים לא פוחדים להגיע, ולאור הביקוש הרב כרטיסי VIP למשחק נמכרים גם במעל 2000 יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully