וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון חמישי רצוף לפנרבחצ'ה, ברצלונה חגגה על קרשיאקה

הטורקים נתנו הצגה בגרמניה והביסו את באיירן מינכן 67:84. חואן קרלוס נבארו רשם את משחקו האלף ב-79:107 הענק של הקטלאנים על קרשיאקה. גל מקל לא שותף בהפסד הכוכב לשטרסבורג

אותלו האנטר שחקן אולימפיאקוס מול צ'בדיטה זאגרב. GettyImages
חיפה על חסרונם של הכוכבים. אותלו האנטר/GettyImages

המחזור השישי ביורוליג נמשך הערב עם כמה משחקים מעניינים. אולימפיאקוס הגיעה לקרואטיה בלי ספאנוליס ופרינטזיס, אבל טיילה עם 70:83 על צדביטה זאגרב המפתיעה והתבססה בראש בית ב'. חואן קרלוס רשם את המשחקו האלף בברצלונה, שפירקה בביתה 79:107 את קרשיאקה. פנרבחצ'ה השיגה ניצחון חמישי רצוף בגרמניה נגד באיירן מינכן, 67:84. המחזור יצא לדרך כבר אתמול, במשחק שבו חימקי מוסקבה ניצחה בחוץ את אלופת אירופה ריאל מדריד 82:85.

דאריוס אדאמס קוצ'ה לבוראל. GettyImages
עוד ניצחון מרשים. שחקני לבוראל חוגגים/GettyImages

בית א'

באיירן מינכן - פנרבחצ'ה 85:67

מי יעצור את פנרבחצ'ה? הקבוצה של אוברדוביץ' השיגה הערב ניצחון חמישי רצוף והתבססה לה בראש הבית עם עוד ניצחון גדול מול קבוצה חזקה שנמצאת במשבר גדול. בובי דיקסון פשוט חיסל את הגרמנים עם 16 נקודות כבר ברבע הראשון בו הטורקים סגרו עניין עם 10:30 ולא הביטו לאחור. דיקסון סיים את המשחק עם 25 נקודות, כשגם ג'יג'י דאטומה הגארד השני עוזר לו עם 17. ניהאד דג'דוביץ' תרם 16 לבאיירן, אך הגרמנים נוחלים הפסד רביעי ומתרחקים מהטופ 16.

שטרסבורג - הכוכב האדום 75:78

גל מקל שוב נותר מחוץ לסגל של הכוכב שהייתה כבר עם הניצחון בידיים שלה אחרי שהובילה כבר ב-18 הפרש במחצית. אולם, הצרפתים שניצחו כבר בביתם את פנרבחצ'ה אולקר וריאל מדריד הידקו את ההגנה במחצית השנייה שבה ספגו בסך הכל 23 נקודות ושמרו על המאזן הביתי המושלם שלהם. ג'רמי ללופ להם אצל הצרפתים עם 24 נקודות וניצח על הקאמבק. קווינסי מילר הרכש החדש של הכוכב רשם עוד משחק טוב עם 22 נקודות, אבל הפעם לא הצליח למנוע הפסד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בובי דיקסון פנרבחצ'ה. GettyImages
חיסל את באיירן כבר ברבע הראשון. בובי דיקסון/GettyImages

בית ב'

צדביטה זאגרב - אולימפיאקוס 83:70

אחרי שלושה ניצחונות רצופים ומפתיעים, הקרואטים התמרקו לקראת המשחק הזה והאמינו ביכולתם לנצח בעיקר לאור העובדה שהיוונים הגיעו לקרואטיה ללא הסנטר פטריק יאנג, שנפצע בשבוע שעבר ושני הכוכבים הגדולים, ואסיליס ספאנוליס ויורגוס פרינטזיס. אולם, אולימפיאקוס הוכיחה שמעבר לניסיון יש לה גם סגל עמוק והיא שייטה לניצחון חמישי בשישה משחקים הרבה בזכות אותלו האנטר שחגג מתחת לסל עם 19 נקודות באחוזים מעולים, כשפפפטרו מוסיף 12 למנצחים. ג'ייקוב פולן איכזב אצל צבדיטה עם 13 נקודות באחוזים רעים. ג'יימס וויט, לוקה באביץ' ומירו בילאן הוסיפו 10 כל אחד.

קוצ'ה לבוראל - מילאנו 82:94

העונה המאכזבת של האיטלקים נמשכת עם עוד הפסד בספרד מול לבוראל, שמצידה יכולה להיות מרוצה מאוד עם ניצחון רביעי העונה. פביאן קוזר הצרפתי להט עם 22 נקודות ובורוסיס שהגיע הקיץ לקבוצה ממשיך עם היכולת הטובה ותרם 14. אלסנדרו ג'נטילה קלע 24 נקודות שלא הספיקו למילאנו, שכנראה תיפרד מהמפעל כבר בשלב הבתים הראשון.

חואן קרלוס נבארו ברצלונה. GettyImages
משחק אלף וניצחון גדול. חואן קרלוס נבארו/GettyImages

בית ג'

ברצלונה - קרשיאקה 79:107

אחרי שהנחילה לקובאן את הפסדה הראשון העונה במחזור שעבר, ברצלונה נתנה קונצרט התקפי עם 107 נקודות על הראש של אליפות טורקיה כדי להתבסס בראשות הבית הזה. חואן קרלוס נבארו קלע 10 נקודות במשחקו האלף בברצלונה, כששיין לאוואל מוביל את המנצחים עם 19 נקודות. ג'ו רגלנד להט בצד השני עם 26 נקודות שלא עזרו.

משחק נוסף:

ז'לגיריס - ז'ילונה גורה 56:67

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully