וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "סלטיק תדרוש 10 מיליון ליש"ט עבור ניר ביטון"

בבריטניה טוענים שהאלופה הסקוטית הציבה תג מחיר גבוה עבור הקשר, שהאריך לאחרונה את חוזהו עד שנת 2020. הסיבה: החשש הגדול מהצעות מפתות עבורו כבר בינואר הקרוב. סנדרלנד כבר החלה לגשש

ניר ביטון שחקן סלטיק. GettyImages
תג המחיר גדל. ביטון/GettyImages

ניר ביטון מציג יכולת נהדרת העונה בסלטיק. הקשר בן ה-24 שיחק 22 במדי סלטיק העונה (כולם בהרכב הפותח), כבש חמישה שערים ובישל שלושה נוספים. אוהדי ההופס התאהבו, ושמועות על מעבר לקבוצה גדולה יותר כבר החלו. לאחרונה דווח כי סנדרלנד הביעה עניין רב בביטון, ואי לכך החליטה סלטיק להגדיל את תג המחיר של הקשר לעשרה מיליון ליש"ט, כך מדווחים בבריטניה.

בסלטיק חוששים כי ביטון יעזוב כבר בינואר הקרוב, ולכן החליטו לעשות הכול כדי שמעבר כזה לא יקרה, אלא רק אולי בסוף העונה. כזכור, לאחרונה האריכו את חוזהו של שחקן נבחרת ישראל במועדון הסקוטי עד שנת 2020. אגב, אם אכן יימכר בסכום שכזה, יהפוך לשחקן הישראלי היקר אי פעם.

סלטיק נמצאת במקום הראשון בליגה הסקוטית. אחרי שלא הצליחה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופת הגיעה לליגה האירופית, שם היא מציגה קמפיין כושל. אחרי ארבעה משחקים באמתחתה שתי נקודות בלבד, אך לקבוצה עדיין סיכוי להעפיל לשלב הבא (לפנרבחצ'ה השנייה חמש נקודות, שני מחזורים לסיום שלב הבתים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully