וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט נמשך: דדי בן דיין חתם לעונה במכבי שעריים

18.11.2015 / 13:20

אחרי שמינתה את עידן בר און למאמנה ואת קלינגר כמנהל מקצועי, הקבוצה השאפתנית מליגה א' החתימה את המגן הוותיק ששיחק במכבי פתח תקוה בעונה החולפת. קלינגר: "הוא תופעת טבע גופנית"

צילום: קובי אליהו

החתמה ראשונה בעידן ניר קלינגר: המאמן שהתמנה השבוע למנהל המקצועי של מכבי שעריים מליגה א', סיכם עם דדי בן דיין על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. המגן השמאלי, שיחגוג בעוד ארבעה ימים את יום הולדתו ה-37, לא שיחק מאז הפרידה ממכבי פתח תקוה בסיום העונה שעברה וכעת מצטרף לשי אבוטבול וסלים טועמה בקבוצה מרחובות. מדובר בסגירת מעגל של קלינגר ובן דיין, שכן ב-2002 המאמן ויתר עליו במכבי תל אביב כדי לתת הזדמנות לשחקנים צעירים. עכשיו הגיע האיחוד.

בן דיין החל את הקריירה הבוגרת שלו במכבי תל אביב עמה הוא זכה בשני גביעי המדינה ואף היה מלך השערים של הצהובים בעונת 1999/2000 עם 11 כיבושים. ב-2002 בן דיין עבר להפועל פתח תקוה ומאז הוא נדד בין היתר בהפועל כפר סבא, הפועל באר שבע, קולורדו ראפידס, מכבי נתניה, הפועל תל אביב ובעונה האחרונה שיחק במכבי פתח תקוה. כמו כן לשחקן יש 22 הופעות בנבחרת הלאומית.

למרות הסגל המבטיח והמנוסה, שעריים פתחה לא טוב את העונה בליגה א' דרום ואחרי שבעה מחזורים ממוקמת רק חמישית עם ארבע נקודות פחות מכפר קאסם המוליכה. בן דיין ישחק תחת המאמן הצעיר עידן בר און שמונה לא מכבר כמאמן הקבוצה. ניר קלינגר הסביר את ההחתמה: "דדי ישמש השראה ביחד עם הוותיקים בקבוצה והשחקנים הצעירים. הוא תופעת טבע גופנית ואני מאוד שמח שצירפנו אותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההחתמה הראשונה של קלינגר. דדי דן דיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully