וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "אני משקיע בקבוצה הזאת את כל עבודתי ונשמתי"

17.11.2015 / 23:13

מכבי אשדוד גברה על נס ציונה והיא ממשיכה להראות מצוין. המאמן החמיא לסולומון שרשם עוד דאבל-דאבל. שרון אברהמי על תמיר בלאט: "לא זוכר מתי היה שחקן בן 18 שמשחק עם ביטחון כזה"

one

עירוני נס ציונה – מכבי אשדוד

מכבי אשדוד חגגה הערב (שלישי) ניצחון רביעי ברציפות, הפעם 74:91. הקבוצה מעיר הנמל שוב הציגה יכולת התקפית משובחת, אבל הפעם נרשמה שביעות רצון גדולה גם מההגנה.

מאמן מכבי אשדוד, צביקה שרף: "החלק החשוב הוא שהובלנו כל המשחק, שיחקנו הגנה טובה והרבה מאוד שחקנים קלעו בספרות כפולות. אור סולומון היה מצוין, גם יהונתן (שולדבראנד, א"ש) היה מצוין, שלא נדבר על גארט, אייזיאה סוואן ותומאס. גם מייקל היה מצוין, ווילי היה טוב. צריך להמשיך להיות צנועים ולהתכונן למשחק הבא".

שרף הוסיף: "אני משקיע בקבוצה הזאת את כל עבודתי ונשמתי. פחדנו מאוד מהמשחק הזה, באנו אחרי שלושה ניצחונות, ידענו שלנס ציונה זה משחק חשוב מאוד, וברגע כשפתחנו הפרש גדול, חגגתי. מותר לי. אור סולומון גם כשהוא לא קולע נקודות, לוקח המון ריבאונדים, אמרתי שהוא יקלע, הוא צריך לקבל את הביטחון בקליעה. נמשיך לעבוד קשה, אנחנו קבוצה קטנה וצנועה וננסה לנצח כל משחק, כמו שניצחנו כמה משחקים לא נכנסנו לפניקה, נעבוד קשה ולא ניכנס לאופוריה".

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין: "אין לי הסבר לזה, היינו מאוד חסרי אנרגיות מהרגע הראשון. לא הצלחנו להרים את רמת האנרגיות למעט הרבע השלישי כשיצרנו איזשהו מומנטום וזה ירד ל-6-7 הפרש, הם עשו סלים גדולים ואיבדנו ביטחון. אנחנו יותר מדי טובים על המגרש, ולא מספיק רעים, צריך להרים את רמת האגרסיביות וההגנה שלנו. צריך להחזיר לשחקנים את הביטחון בעצמם. אני מאוד מאוכזב ומאוד מכעיס מה שהיה פה, אי אפשר להופיע למשחק בית מול הקהל ככה, אפשר להפסיד אבל צריך להשאיר הכול על המגרש".

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
אהב את האנרגיות. אברהמי/לירון מולדובן

הפועל תל אביב – עירוני קרית גת

הפועל תל אביב פתחה את המשחק לא טוב ופיגרה 13:5, אבל חזרה במהירות למשחק ורבע שלישי של 11:24 סימן לה את הדרך לניצחון קל 70:83.

מאמן הפועל תל אביב, שרון אברהמי: "היה לנו חשוב מאוד לקבל ביטחון בבית. עד עכשיו התוצאות כאן לא היו מספיק טובות. היה משחק שהתחיל לחוץ בחצי הראשון. בחצי השני היינו טובים יותר, סיימנו את המשחק עם 17 חטיפות וזה מראה הרבה. דיברנו בחדר ההלבשה שאנחנו צריכים המשכיות ונרצה לעשות את זה מול בני הרצליה בשבת. גיל אמיתי לא היה מדהים היום התקפית, אבל בהגנה הוא היה מצוין ואני בטוח ומאמין בו. תמיר בלאט הנהיג את נבחרת הנוער שאימנתי בקיץ ואני לא זוכר מתי בפעם האחרונה שחקן בן 18 משחק עם כזה ביטחון. הוא קשוח, יש לו אופי מצוין ואני מאוד שמח שהוא מצליח".

מאמן קרית גת, נתי כהן: "עשינו הכנה טובה ובאמת הצלחנו להוציא קצת את הפועל מריכוז ומהקצב שלה, אבל לא הצלחנו לתרגם את זה לנקודות. כרגע ההוצאה לפועל שלנו לוקה בחסר. במקום לעלות ל-10 או 12 הפרש כשהפועל לא הצליחה לרוץ, נפלנו ואחר כך המומנטום היה בצד שלהם. בחצי השני הם ברחו ולא הצלחנו לרדוף אחריהם. אנחנו ערים לזה שמשהו חייב להשתנות, כי יש הרבה דברים חיוביים בקבוצה וחסר לנו משהו בדקות מסוימות".

עוד באותו נושא

ניצחון רביעי ברציפות למכבי אשדוד, גם קטש ואילת שוב ניצחו

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה רמי הדר. אדריאן הרבשטיין
ההגנה עשתה את העבודה. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה – הפועל חולון

מכבי חיפה עלתה למאזן 2:4 אחרי שהובילה לאורך מרבית המשחק, כמעט שמטה את היתרון, אבל לבסוף השלימה את העבודה עם 62:66. הפועל חולון לעומת זאת, רשמה הפסד שלישי ברציפות והיא בתחתית.

מאמן מכבי חיפה, רמי הדר : "שיחקנו הגנה טובה, שזה הלחם והחמאה שלנו. ההתקפה הלא טובה? אנחנו קונים ניצחונות כאלה תמיד. יש לנו דרך לעשות בהתקפה, צריך לתת קרדיט להגנה של חולון, הם היו מאוד אגרסיביים.

מאמן הפועל חולון, אלעד חסין: "אנחנו לא יכולים לבוא למשחק חוץ ולאבד 23 כדורים. שמרנו טוב חוץ מהרבע הראשון. בשלושה רבעים קיבלנו 41 נקודות שזה טוב וזה משהו שאולי מעודד אותי, אבל התקפית פספסנו כמה כדורים שהיינו צריכים לשים ברגעים של מומנטום. הלכנו לקו 27 פעמים שזה היה חלק מהתוכנית, אבל זה לא הספיק היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully