וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט ג'נינג: "אם נציג אנרגיות ולב כמו שצריך, נוכל לנצח"

17.11.2015 / 20:40

האלופה הישראלית מוכנה למשחק החשוב ביורוקאפ מול ניז'ני נובגורוד (רביעי, 21:00, ONE), שהביסה אותה במפגש הקודם. פרנקו: "ניז'ני מצוינת, צריך לשחק קשוח ולהישאר מרוכזים"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של ירושלים לנהריה

הפועל ירושלים תתמודד מחר (רביעי, 21:00, ONE) מול ניז'ני נובגורוד במשחק גורלי במסגרת המחזור השישי של שלב הבתים הראשון ביורוקאפ. האלופה הישראלית היתה רחוקה מלהרשים בתחילת השבוע, כשהפסידה לנהריה 72:67, וגם היא יודעת שהיכולת הזו לא תספקי מול הרוסים החזקים, שהביסו אותה 71:92 במשחק פתיחת העונה ביורוקאפ ומגיעים למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, ומאזן 3:2 באירופה.

בירושלים היו מאוכזבים ביכולת הדלה מחוץ לקשת, ודני פרנקו דרש משחקניו הגנה וריכוז מקסימלי לקראת המשחק. המאמן יצטרך להסתדר שוב ללא ליאור אליהו, שישוב עוד כשבוע וחצי, בעוד יותם הלפרין סובל מכאבים קשים בגב ובספק להתמודדות.

"ניז'ני קבוצה מצוינת", אמר פרנקו. "במשחק האחרון שלנו באירופה למדנו שאנחנו חייבים לשחק קשוח ולהישאר מרוכזים לכל אורך המשחק, בטח מול סוג ההתקפה וההגנה המצוינת של היריבה מחר. אם נשחק כמו שצריך, נוכל לשים את עצמנו בעמדת ניצחון".

מאט ג'נינג הוסיף: "זה משחק חשוב מאוד, בכל משחק אנו מרגישים את הרמה הקשה בבית שלנו, זה בית שיוויני וכל קבוצה יכולה לנצח את השנייה בכל יום נתון. אם נציג אנרגיות ולב כמו שצריך כמו בשבוע שעבר ביורוקאפ, נוכל להשיג ניצחון".

היום השתתפה הקבוצה לאירוע סטריטבול לזכרו של סמ"ר ליאל גדעוני ז"ל, אוהד הקבוצה שנפל במלחמת צוק איתן. באירוע שהתקיים בבית הספר גבעת גונן בו למד ליאל השתתפו גם מספר שחקני הפועל קטמון בכדורגל, ובמהלכו התקיים משחק כדורסל קליל בין הקבוצות. לאחר מכן הכדורסלנים ניסו להכניע את שוער קטמון בפנדלים.

שחקן הפועל ירושלים מאט ג'נינג. יוסי ציפקיס
מודע לגודל האתגר. ג'נינג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully