וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מפגן ההזדהות: אנגליה ניצחה את צרפת 0:2

וומבלי נצבע באדום, לבן וכחול, דגלי צרפת הונפו בכל פינה ואפילו האוהדים האנגלים שרו את "המארסייז". 4 ימים לאחר פיגועי הטרור, נבחרת הטריקולור קיוותה להעניק נחת לתושבים, אך יריבתה לא עשתה לה הנחות. עלי (39) ורוני (48) כבשו. 2:2 דרמטי בין איטליה ורומניה

השחקנים במהלך דקת הדומייה/רויטרס

נבחרת צרפת אמנם לא ניצחה במשחק ההכנה שנערך הערב (שלישי) מול נבחרת אנגליה. להיפך, היא הפסידה 2:0. אך למרות זאת, הטריקולור העניקו לפחות שעתיים של שקט עבור תושבי המדינה, שזכו להפוגה קצרה מכל הבלגן שמסביב, זכר לפיגועי הטרור שזעזעו את הבירה ביום שישי האחרון.

רגע לפני שריקת הפתיחה נערך טקס מרגש בוומבלי. האצטדיון נצבע באדום-לבן-כחול, דגלים של צרפת מתנוססים מכל עבר וחלק גדול מהצופים האנגלים לקחו חלק בשירת "המארסייז", ההמנון הצרפתי, כששחקני הטריקולור נראו נרגשים מאוד.

פרט למשחק בין השתיים, נערכו מספר משחקי הכנה נוספים ברחבי אירופה. נבחרות איטליה ורומניה נפרדו ב-2:2 דרמטי, שוויץ גברה 1:2 על אוסטריה, פולין ניצחה את צ'כיה 1:3 ופורטוגל יצאה מלוקסמבורג עם ניצחון 0:2.

seperator

אנגליה - צרפת 0:2

כל מה שנבחרת צרפת רצתה הוא לשמח את תושבי המדינה, זאת לאחר פיגועי הטרור שגבו את חייהם של 132 אזרחים ביום שישי האחרון. קיום המשחק של הטריקולור מול נבחרת אנגליה בוומבלי היה מוטל בספק בשל האסון הכבד בפריז, אך השחקנים החליטו שההצגה חייבת להימשך. נבחרת שלושת האריות לא ממש התחשבה ביריבתה, וגברה עליה 0:2 לעיני יותר מ-70 אלף צופים.

עוד לפני שריקת הפתיחה נערך טקס מרגש לזכרם של ההרוגים בפיגועי התופת. דגלי צרפת הונפו בכל מקום ואפילו האוהדים האנגלים שרו את "המארסייז". שחקני נבחרת צרפת נראו נרגשים ודרוכים על כר הדשא, אך האנגלים נראו טוב יותר וניצחו הודות לשערים נהדרים. בדקה ה-39 כבש דלה עלי כשהניף את הרגל מ-25 מטרים ושלח פצצה לחיבורים, ובדקה ה-48 כבש ויין רוני, בבעיטת יעף מתוך הרחבה.

לסאנה דיארה, שאיבד את בת דודו בתיאטרון בטקלאן, יצא עם חבריו לאנגליה ואף לקח חלק בהתמודדות. גם אנטואן גריזמן, שאחותו ניצלה מהפיגוע בתיאטרון קיבל דקות ממאנו דידייה דשאן.

דקה 39, גול! איזה שער נהדר של דלה עלי, שהכניע את חברו לקבוצה הוגו לוריס. הקשר הצעיר הניף את הרגל ומ-25 מטרים שלח פצצה לחיבורים. 0:1 לאנגליה.

דקה 48, גול! האנגלים ממש לא מתחשבים במצב של הצרפתים. סטרלינג הרים כדור נהדר לרחבה, רוני ארב לכדור, הניף את הרגל ושלח בעיטת יעף חזקה שנעצרה רק ברשת. 0:2 לאנגליה.

דקה 57, לסאנה סיארה, שבת דודו נרצחה בפיגוע, עלה לכר הדשא. הקהל הגיב בתשואות.

עוד באותו נושא

בגלל התרעה על פצצה בהאנובר: המשחק בין גרמניה להולנד בוטל

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת אנגליה, ויין רוני. רויטרס
לא התחשב בצרפתים. רוני חוגג/רויטרס

איטליה - רומניה 2:2

נבחרת איטליה רצתה מאוד לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד לבלגיה. היא גם הייתה קרובה לעשות זאת, כשהפכה פיגור ליתרון מול נבחרת רומניה, ואף הוליכה עד לדקה ה-88. אלא שאז הרומנים מצאו את הרשת וקבע את תוצאת המשחק.

דקה 8, גול! בוגדן סנטקו ניצל שאננות בהגנה האיטלקית כדי לבעוט מתוך הרחבה לרשת. 0:1 לרומניה.

דקה 51, גול! מרקיזיו השווה את התוצאה כשדייק מהנקודה הלבנה. 1:1.

דקה 65, גול! איטליה הפכה את התוצאה. מנולו גביאדיני נותר לבד ברחבה ומשם נגח בקלות כדור שהוגבה פנימה. 1:2 לאיטליה.

דקה 88, גול! שער שוויון דרמטי. הרומנים, שהליכו אך ספגו שני שערים, השוו את התוצאה כשפלוריאן אנדונה מצא את הרשת. 2:2.

משחקים נוספים:

רוסיה - קרואטיה 3:1
לרוסיה: פיודור סמולוב (14). לקרואטיה: ניקולה קאליניץ' (57), מרצלו ברוזוביץ' (60), מריו מנדז'וקיץ' (82)

לוקסמבורג - פורטוגל 2:0
לפורטוגל: אנדרה אנדרה (31), נאני (88)

אוסטריה - שוויץ 2:1
לאוסטריה: דוד אלאבה (13). לשוויץ: האריס ספרוביץ' (9, 38).

פולין - צ'כיה 1:3
לפולין: ארקדיוש מיליק (3), תומאש יודולוביץ (12), קמיל גורסיצקי (70). לצ'כיה: לדיסלב קרייצי (41).

טורקיה - יוון 0:0

קריאות בוז בזמן דקת הדומייה בטורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully